Przejdź do głównej zawartości

Z PASJI DO WNĘTRZA...CZYLI PROJEKT MIESZKANIA Z CEGŁĄ W ROLI GŁÓWNEJ

Przygotowałam tym razem projekt kuchni, salonu i przedpokoju w beżach i bieli a ich głównym elementem dekoracyjnym jest CEGŁA. Miało być nowocześnie, ja przełamałam nowoczesność stylizowanymi dodatkami...Zobaczcie sami co powstało...
 

Kuchnia i salon są odrębnymi pomieszczeniami, jednak mają wspólny element - cegłę. Kuchnia jest otwarta na przedpokój, ma natomiast wąską wnękę w której umieściłam zabudowę wysoką, część robocza oddzielona została od stołu wyższą zabudową, tak aby wchodząc do pomieszczenia część robocza nie rzucała się w oczy. 
Szafki górne mają dekoracyjną listwę wieńcząca stylizowaną tak jak listwa przypodłogowa we wszystkich pomieszczeniach. W przedpokoju znajduje się szafa z białymi frontami szklanymi.
Salon jest z podziałem na dwie strefy, część dzienna - wypoczynkowa oraz część jadalniana. Elementem dekoracyjnym jest tapeta, która powtarza się na przeciwległych ścianach oraz ścianie telewizyjnej. Kominek został wykończony cegiełką, która jest w kuchni i przedpokoju. Ściany pomalowane w kolorze beżowo szarym, nawiązującym odcieniem do podłogi i cegły.
 W części jadalnianej szafki wykonane będą identycznie jak w kuchni, dekoracją ich jest jedynie listwa wieńcząca. Ciemniejszym akcentem jest tapeta. Kominek pełni w tym pomieszczeniu główna rolę i na pewno ociepla klimat..

Komentarze

  1. Bardzo piękny jest ten projekt. Czy macie wykonawców, którzy wykonują takie piękne kuchnie do zabudowy? Pewnie nie jest tak łatwo dostać dokładnie taki zestaw szafek w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Projekt wygląda imponująco! Widzę jednak, że zdecydowali się Państwo na tradycyjny sposób ogrzewania wzmocniony kominkiem. Jestem ciekawa czy słyszeli może Państwo o wentylacji mechanicznej do domów jednorodzinnych? Wraz z rekuperatorem pozwala ona pozyskać ciepło z powietrza, co daje duże oszczędności na ogrzewaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Projekt jest naprawdę ciekawy. Widać, że drzemie w Tobie prawdziwy architekt. Ja postanowiłam skorzystać z profesjonalnej pomocy i właśnie architekt pomógł mi znaleźć idealne rozwiązania do mojego małego mieszkania. Detalami zajęłam się już sama, ale główna koncepcja mi bardzo pomogła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak wykończone mieszkanie byłoby spełnieniem moich marzeń. Właśnie czegoś takiego szukam, jednak nowe mieszkania na sprzedaż zazwyczaj trzeba wykańczać samemu. Architekt to tylko dodatkowe koszta, ale mam nadzieję, że znajdując tak świetne inspiracje poradzę sobie sam. Gdyby tylko udało mi się otrzymać tak cudowne pomieszczenia to na pewno pochwalę się swoim dziełem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonałe propozycje aranżacji. Jeszcze nie zdecydowałam jak będzie wyglądał mój dom po remoncie ale skorzystam pewnie z jakiejś opcji na stronie https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje . Dla mnie to bardzo wygodne rozwiązanie, ponieważ projektować można online.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się funkcjonalność tego pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele tutaj interesujących i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachęcam także do kontaktu z rzeczoznawcą budowlanym celem weryfikacji wszystkich kwestii technicznych związanych z budową. Rzeczoznawca budowlany dr inż. Przemysław Stawiarski to profesjonalista z 15-letnim doświadczeniem, który wydaje także opinie sądowe: https://www.stawiarski.pl/opinie-sadowe.php . Warto zainteresować się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta przestrzeń

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko w tym wnętrzu ze sobą współgra. Świetny projekt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycający i przemyślany jest ten projekt

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?