Przejdź do głównej zawartości

PROJEKT KUCHNI W DWÓCH ODSŁONACH

Tym razem przygotowałam projekt jednej kuchni, ale w dwóch wersjach dla porównania... Chciałam, abyście zobaczyli jak można zmienić układ jednego pomieszczenia na kilka sposobów. Jednak nie miałam do końca pełnego pola manewrów, gdyż w kuchni została przygotowana już wnęka na lodówkę side by side, pozostałe przyłącza sa jeszcze do wykonania. Kuchnia miała być odważna, fronty białe połączone z fornirem naturalnym.
Która z wersji Waszym zdaniem bardziej się spodoba?

Wersja 1
W tym projekcie kuchnię podzieliłam na strefy: przygotowywanie, gotowanie/pieczenie, zmywanie, przechowywanie, zapasy. Blat ze zlewozmywakiem pod oknem łączy obie zabudowy wysokie, a na przeciw jest półwysep, na którym mieści się płyta indukcyjna wraz z okapem wyspowym. Płytę oddziela podwyższony barek, który jest od strony wejścia do kuchni, barek tworzy jedno od podstawy do sufitu. Blaty zaproponowałam z corianu w białym kolorze, aby współgrały z frontami lakierowanymi.
Wersja 2
W tej wersji półwysep w kuchni odgrywa największą rolę, to na nim znajduje się płyta do gotowania, zlewozmywak wraz ze zmywarką a także miejsce do zjedzenia szybkiego posiłku, kiedy to już nie będzie czasu usiąść przy stole w jadalni... Blat na wyspie zaproponowałam kamienny, granit Nero Assoluto. Wysoka zabudowa z piekarnikami i kawiarką jest lekko wysunięta względem szafek z forniru. Lodówka została umieszczona w przygotowanej wcześniej wnęce, a ściana została obłożona fornirem. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?