Przejdź do głównej zawartości

PROJEKT SALONU Z CEGŁĄ W TLE

Kolejny wpis to kolejny projekt, a to wszystko z mojej pasji do wnętrz :) Zaczęłam pracę nad salonem, miała być delikatna metamorfoza, a ja postawiłam na nieco większe zmiany. 
Aby powiększyć optycznie salon, zdecydowałam na zmianę podłogi na jasne panele podłogowe. Pod kolor narożnika na dwóch ścianach dekoracyjnych będzie cegła. Na ścianie telewizyjnej w zabudowie z karton gipsu umieściłam biokominek, który będzie umilał czas w zimowe wieczory.
Do podkreślenia salonu użyłam czarnych dodatków w formie lamp i zabudowy z gips kartonu. Lampy nas stołem  inspir. Bet Shade Wide.
Nad stołem idealnie wkomponuje się także lampa Sting Black, jej pomarańczowe wnętrze świetnie współgra z rudą cegłą.
Dostępna jest na stronie:
 


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?