Przejdź do głównej zawartości

MIEJSCE NA ROWER W MAŁYM MIESZKANIU

Przygotowałam dziś inspiracje dla tych, którzy mają małe mieszkanie a kochają swój rower, jak pogodzić jedno z drugim? Gdzie trzymać swój ukochany rower skoro nasze M jest zbyt małe, a nie mamy garażu ani piwnicy?
 Rower jest przez nas coraz bardziej lubianym środkiem lokomocji nie tylko w ciepłe dni, jednak nie zawsze możemy sobie pozwolić na trzymanie roweru w mieszkaniu, bo najzwyczajniej nie mamy na niego miejsca. Z ledwością upychamy odkurzacz i deskę do prasowania do szafy a gdzie tu jeszcze rower... Specjalnie dla Was wyszukałam inspiracje, które pokazują jak w prosty sposób możemy wygospodarować miejsce na nasze dwa kółka.
 Rower możemy umieścić na ścianie za pomocą specjalnych uchwytów. Pamiętajmy jednak aby zabezpieczyć także ścianę przed zabrudzeniami i pokryć ją materiałem zmywalnym.
Pamiętajmy, aby miejsce było łatwo dostępne i nie zastawione, abyśmy zawsze wygodnie mogli z niego skorzystać.
Skos pod schodami jest idealnym miejscem dla naszego roweru. W ten sposób zawieszony jednoślad staje się niezwykłym elementem dekoracyjnym naszego mieszkania.
Jak widać trzymanie roweru w mieszkaniu jest dobrym pomysłem, pod warunkiem, że znajdziemy dla niego odpowiednie miejsce.
A kiedy już rower przestanie spełniać swoją funkcję możemy go wykorzystać zupełnie w inny sposób...
Miejsce z rowerem w tle staje się nie tylko funkcjonalne ale bardzo pokazowe, a to wszystko z pasji do wnętrz...

Komentarze

  1. Coraz częściej w aranżacjach pojawiają się rowery, początkowo wydawało mi się to dziwnym rozwiązaniem, ale teraz coraz częściej nad taką koncepcją się zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie rowery widze jakiś zapleniec robił zdjęcia też lubie sobie pojeździć rowerem i mam taki wieszak na rower u siebie w pokoju fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe propozycje, jestem pod ogromnym wrażeniem tego, jak świetnie można zagospodarować nawet najmniejszą przestrzeń. Niedawno kupiłam sobie mój wymarzony rower Romet Gazela 3, który udało mi się nabyć w pewnym sklepie internetowym z markowymi rowerami. Model ten wyposażony jest m.in. w 24-biegowy napęd oraz ekskluzywne komponenty Shimano, z których jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie wpadłabym na to, aby rowery stały się dekoracją domu! Teraz zaczyna się sezon, to będą często używane, ale na jesień chyba rzeczywiście skorzystam z któregoś pomysłu. Damskie rowery Kross są lekkie i raczej nie powinno być problemu ze znalezieniem dla nich właściwego miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne rozwiązania. Pomysł podwieszenia pod schodami jest genialny. Mój rower, którego opona rowerowa 29 cali nigdzie nie chce się zmieścić pod schodami wpasuje się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda z tych propozycji wygląda naprawdę świetnie! Akurat koniec sezonu rowerowego, to Romet Gazela w pastelowych kolorach stanie się nową ozdobą salonu :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?