Przejdź do głównej zawartości

PROJEKT NOWOCZESNEJ KUCHNI

Dzisiaj pracuje nad nowym projektem kuchni, ma być nowoczesna i pomieścić wiele przedmiotów kuchennych oraz spożywczych. Kuchnia utrzymana jest w ciepłej bieli połączona z klasyczną czernią i ciepłym odcieniem forniru.

 Fronty szafek to połączenie MDF-u lakierowanego na wysoki połysk z okleiną naturalną. Okleina stanowi zabudową wysoką, szafki wiszące oraz zabudowę okapu wraz z blatem barku. W zabudowie wysokiej znajduje się piekarnik z mikrofalówką a po bokach cargo wysokie. Na blatach przewiduje konglomerat o grubości 7 cm w kolorze beżu. Cokoły szafek będą wykonane z aluminium.
Za kuchnią jest spiżarnia, w którą "wtapia się" wolnostojąca lodówka side by side, drzwi do spiżarki są przesuwne z czarnego lacobelu. Ściana z lodówką została w całości obłożona szkłem dla ujednolicenia bryły wraz częścią zabudowy wysokiej z forniru.
Ściana między szafkami górnymi a blatem plus ściana za zlewozmywakiem została obłożona białym szkłem dla utrzymania czystości. Płyta grzewcza została umieszczona na półwyspie, który dla uzyskania lekkości został oparty na stalowej nodze.
Do oświetlenia blatu roboczego wykorzystałam obniżenie z G-K, który podświetliłam paskiem ledowym.
Jeśli interesuje Cię projekt kuchni napisz do mnie pasjawnetrz@gmail.com

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?