Przejdź do głównej zawartości

Czas na wypoczynek - projekt sypialni w angielskiej odsłonie

Było słodko, cukierkowo i z lukrem teraz przyszła pora na sen ;)
Projekt niewielkiej sypialni w stylu angielskim...
 Udało mi się także wkomponować spora szafę. Calość jest w kolorystyce szaro-bezowej.
Listwy przysufitowe, przypodłogowe oraz wieńczące na meblach dodatkowo zdobią wnętrze. Ściany są gładkie jedynie listwy wokół telewizora i nad łóżkiem są ozdobą.
Karnisz od zasłon schowany jest w listwie przysufitowej. 
Choć ja nie jestem fanka telewizora w sypialni, tutaj jest na specjalne życzenie. 

Aż chce się spać :)

Komentarze

  1. Projekt bardzo mi się podoba. Ładnie, przytulnie i z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny projekt, bardzo mi się podoba. A jeśli chodzi w ogóle o aranżację wnętrz, w tym sypialni, to polecam wam stronę https://deko-rady.pl/aranzacja-sypialni Ja tam znalazłam mnóstwo inspiracji, które wykorzystalam w swoim mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, że o tym napisałaś Wiolu, aczkolwiek ja bym też zasugerował styl skandynawski, bardzo ładnie meble i wyposażenie się w nim prezentuje (pisali o tym np. na http://blog.modnydom24.pl. Jeżeli jednak Autorka pragnie mieć angielską sypialnię, to tylko pogratulować mi pozostaje gustu, też jest super!

      Usuń
  3. Super projekt. Sypialnia w takiej odsłonie wygląda bardzo przytulnie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aranżacja wnętrz to zawsze ogromne wyzwanie. Na szczęście w takich miejscach jak
    SzalonyMax.pl znajdziemy bardzo szeroki wybór mebli, a także m.in. kominki i wszystko to, co może sprawić, że nasz dom bądź mieszkanie zyskają niebanalny klimat i wyjątkową atmosferę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny projekt. Ja teraz też remontuje sypialnię. Szukam inspiracji. Widziłąm tez fajne pomysły na stronie https://pytanieomieszkanie.pl/category/porady-eksperta/kuchnia-porady-eksperta/ polecam zajrzeć może ktoś skorzysta z pomysłów jakie tam znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym w tym projekcie jeszcze widziała kominek, mówię szczerze. Idealnie by tu pasował, tym bardziej że kominki tworzą taki super klimat. Grunt to tylko dobór materiałów i tutaj sprawdzi się Producent Kominków - Ignif który oferuje wysoką jakosć

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukam inspiracji do swojej sypialni i taki pomysł bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sypialnie jak marzenie! Bardzo mi się spodobał ten projekt

    OdpowiedzUsuń
  9. Sypialnia w takim stylu bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny projekt sypialni. Chociaż telewizor w takich miejscach zdecydowanie nie powinien się znajdować :) Ale każdy ma inne potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie samo zaaranżowanie naszych wnętrz jest niezwykle ważną kwestią i myślę, że tutaj trzeba mieć jakiś pomysł. Ja sobie bardzo chwalę materiały do wykończenia wnętrz z https://artcorestudio.pl/ i jestem zdania, ze jest to zdecydowanie najlepszy wybór.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo stylowa sypialnia. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten projekt. Gdybyście chcieli jeszcze coś dodać to ciekawe dodatki widziałam na stronie https://www.pakamera.pl sprawdźcie bo tam jest wiele rzeczy dla domu i do ogrodu. Moim zdaniem świetny sklep gdzie można zamówić naprawdę sporo rzeczy, dekoracje ale też akcesoria pomocne i przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wnętrze, warto poświęcać czas na remonty wnętrz, ponieważ efekty będą zachwycać na lata.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szukam właśnie inspiracji na urządzenie sypialni i jeśli chodzi o wygodne łóżko to te ze zdjęć wydają się niezwykle wygodne. Pasuje mi też ich styl. Przed nami urządzanie wnętrza więc i tak będę się w tej sprawie kontaktować z biurem projektowym https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/sypialnia .

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie się zapowiada ta sypialnia

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny blog! będe częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna aranżacja sypialni! Bardzo mi się podobają wnętrza w takim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wygląda ten projekt

    OdpowiedzUsuń
  20. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń
  22. Prezentuje się zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dodała bym tutaj jakiś kontrastowy kolor dla ożywienia całości.

    OdpowiedzUsuń
  24. Warto przy aranżacji korzystać z elementów tłoczonych wysokiej jakości które posłużą dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ta przestrzeń

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy i bardzo przydatny artykuł

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń
  28. Aranżacje kuchni w Bydgoszczy cechuje przemyślane wykorzystanie przestrzeni, które łączy w sobie funkcjonalność i estetykę. Projektanci wnętrz starannie dobierają materiały, meble i dodatki, aby stworzyć harmonijną i praktyczną przestrzeń do gotowania i wspólnego spędzania czasu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Sypialnia urządzona w moim stylu, spokojne kolory bez zbędnych rzeczy. Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się właśnie taka aranżacja. Sama jestem na etapie tworzenia swoich wnętrz i zdecydowanie wolę się wszystkim zająć samodzielnie, bo wiem, co mi się podoba i znalezienie odpowiednich rozwiązań nie jest trudne, jeśli korzysta się ze sprawdzonych inspiracji. Wiele ciekawostek można znaleźć np. na stronie https://hmag.pl/ .

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stonowana propozycja! Idealnie wkomponuje się w mieszkanie z wyjątkowym klimatem- Rogowo nad morzem. Spełnij swoje marzenie już dziś!

    OdpowiedzUsuń
  32. Rogowo Apartamenty to propozycja dla tych, którzy szukają harmonii pomiędzy naturą a komfortem mieszkania. Z okien można podziwiać niezapomniane widoki, a lokalna infrastruktura sprawia, że codzienne życie staje się wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nowoczesne Firanki do sypalni w atrakcyjnej cenie od firmy Małgorzata Poznań.

    OdpowiedzUsuń
  34. Super projekt! Bardzo lubię takie wnętrza, tylko dałabym jeszcze jakie,s naturalne dodatki i tekstylia jak np. wełniane koce i drewniane dodatki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?