Przejdź do głównej zawartości

Aż chce się gotować

Pamiętacie projekt sypialni z piecem kaflowym? Tym razem chciałam Wam pokazać projekt kuchni dla tych samach właścicieli. 
W kuchni także stał piec kaflowy jednak był w złym stanie i inwestorzy zdecydowali się na jego usunięcie, dzięki czemu ja miałam więcej przestrzeni do zagospodarowania. 
Na ścianie z okapem są przepiękne kafle Ornamenta, które od razu rzucają się oczy.
Kuchnia jest osobnym pomieszczeniem, połączona z jadalnią, jest to dość spore pomieszczenie w przepięknymi przeszkleniami.
Kuchnie oddzieliłam niewielkim półwyspem od jadalni. W części jadalnianej postawiłam na ciężki masywny stól, na pięknych stylizowanych nogach.
Meble miały być nowoczesne ale zarazem stylowe, nawiązujące klimatem do budynku i pozostałych w kamienicy piecy kaflowych.
 Wysoka zabudowa mieści sprzęty do zabudowy a także witryny na szkło ozdobne.
Ze względu na pojemną wysoką zabudowę i spora ilość szafek dolnych, szafki górne spełniają jedynie dekoracyjną rolę, jest ich niewiele, ale z pewnością pomieszczą dużą ilość kubków i szklanek.
Fronty ramowe w odcieniu ciepłego beżu połączone z cienkimi blatami idealnie współgrają z przeplatającą się gdzie nie gdzie czernią.
Czerń nawiązuje do pozostałym pomieszczeń, jedno z nich poznaliście wcześniej - mam na myśli sypialnię.

Komentarze

  1. Ciekawy projekt, wygląda bardzo funkcjonalnie. Trochę kolorów by się jednak przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalna kuchnia. Ścianka w kratkę genialnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący projekt. Jestem ciekawa jak kuchnia będzie wyglądać w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy projekt, ciekaw jestem jak to będzie wyglądać

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna inspiracja. Kuchnia zapowiada się naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta aranżacja tej kuchni. W tym roku też będziemy robić remont u siebie i szukam czegoś, żeby się zainspirować. To z pewnością jeden z najlepszych projektów jakie widziałam. Kuchnia naprawdę bardzo funkcjonalna, a przestrzeń odpowiednio zagospodarowana. Podobają mi się te meble i kolor podłogi. My wybraliśmy już panele podłogowe Dąb Chantilly 5953, które wyglądają bardzo podobnie do tych na zdjęciu. Nie mogę doczekać się końcowego efektu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuchnia prezentuje się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuchnia to w zasadzie ognisko domowe. Spraw, aby każdy jej element był piękny i designerski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie tu u Ciebie! blog warty polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. W moim przypadku w kuchni spędzam dużo czasu z dziećmi i staram się angażować je do wspólnego przyrządzania posiłków. Wspólne gotowanie z dzieckiem jest świetną zabawą. Można w nim znaleźć sposób na wspólne, rodzinne chwile, a także na naukę i rozwój wielu umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  12. W kuchni duże znaczenie ma to, jakie posiadamy sprzęty, ponieważ wpływają one na komfort korzystania z tego pomieszczenia, ale też na wygodę mieszkania. Ja nie wyobrażam sobie kuchni bez ekspresu. Uwielbiam zapach świeżo zmielonej kawy, zwłaszcza z rana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za świetne wnętrze! Zazdroszę takiej nowoczesnej kuchni. Moim marzeniem jest mieć dom w podobym stylu, lecz póki co zajmujemy się osuszaniem starego budynku by móc w nim zamieszkać. Jak to zrobić wyjaśniła nam firma, która dokonuje realizacji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie kuchnia wygląda tak że aż chce się w niej gotować. Mam nadzieję że kiedyś zrobię taki konkretny remont kuchni i będę mieć takie mebelki. Na razie remontuję domowe biuro i zamówiłam na stronie https://sejf-szafanabron.pl/ sejf kóry posłuży mi przez wiele lat. Oni mają najlepszą ofertę. Sprawdźcie koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne wnętrza! Właśnie w takim stylu chciałabym urządzić nasz salon. Znalazłam już kominek na https://ignif.com/ oraz wybrałam cegłe na ścianę. Teraz rozglądam się za meblami! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy projekt, wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesujący pomysł, świetny wpis

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawie to wygląda, super wpis

    OdpowiedzUsuń
  19. Elegancko. Ja już też odkąd przeszłam terapię i wyszłam z nałogu to staram się stopniowo urządzać swoje mieszkanie, chce by było wszystko dopięte na ostatni guzik

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne projekty! Bardzo podoba mi się taki styl

    OdpowiedzUsuń
  21. wiele ciekawych treści tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna aranżacja kuchni!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomysłowy projekt. Taka kuchnia jest świetnym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny projekt. Widać że jest przemyślany a kuchnia funkcjonalna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń
  27. Jednak porządne meble do kuchni to jest podstawa. Akurat ja ostatnio kupiłam komplet porządnych mebli, które dodatkowo ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  28. Prezentuje się zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  29. Projekt tej kuchni jest zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
  30. A co sądzicie o takiej usłudze jak projektowanie wnętrz? Właśnie nie tak dawno natrafiłam na świetną firmę, więc może jednak to by było dobre rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten projekt jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładnie schludnie, funkcjonalnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś też będę mieć taką kuchnię, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Projekt tej kuchni jest super.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zachwycający jest ten projekt.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dla mnie kuchnia musi być duża. Blaty do pracy bardzo długie. Marzy mi się kuchenka o 5 lub 6 palnikach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Można także wykorzystać u siebie w pomieszczeniu ścianki działowe ;) Ogólnie świetnie wyglądają, do tego też są one bardzo funkcjonalne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?