Przejdź do głównej zawartości

Biel plus drewno... po raz kolejny


Na pierwszy ogień pokaże świeżutki projekt małej łazienki. Szarość z drewnem króluje od dawna i tym razem życzeniem inwestorów była właśnie taka stylistyka.

 W łazience zastosowałam płytki...

 Porcelanosa Oxford w połączeniu z płytkami Grohn.


W łazience musiał znajdować się prysznic oraz wanna a także miejsca na dwie umywalki no i jeszcze pralka. Ja osobiście lubię pralki w kuchni lub pralni, ale nie każdy może sobie na to pozwolić, z przyczyn oczywistych - braku miejsca.


W łazience jest sporej wielkości lustro, które optycznie powiększa łazienkę, dodatkowo poziome frezy w płytkach poszerzają pomieszczenie.

Komentarze

  1. U mnie też królują odcienie bieli i drewno, uwielbiam takie połączenie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie choć całe mieszkanie to głównie beton szarości / biele i metal to łazienka jest z drewnem jak u ciebie )

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kolory są najlepsze do łazienki, długo utrzymują schludny wygląd i sprawiają wrażenie czystości. Ostatnio sam kupiłem mieszkanie na Maślicach wrocławskich przez http://pcg.pl/nowe-mieszkania-antresola-wroclaw z bardzo podobna łazienką i szukam pomysłu na dodatki kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  4. U znajomego w Warszawie widziałam podobną aranżację, bardzo stylowa i od razu wpada w oko, każdy czuje się komfortowo. Kolory świetnie dobrane i widać że wszystko przemyślane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się pomysł z dwoma umywalkami, wygląda to bardzo zacnie. Szkoda tylko, że mam zbyt małą łazienkę. Mimo wszystko zdecydowałam się jednak na wannę (zakupiłam do niej bateria wannowa hansgrohe), nie wyobrażam sobie nie móc zrobić sobie długiej kąpieli. Zresztą dla amatorów pryszniców, zawsze można zamontować kabinę na wannie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że bardzo ciekawy projekt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam połączenie bieli z drewnem, więc u mnie również jest wszechobecne w każdym pomieszczeniu. Bardzo fajny projekt. Ja sama mam małą łazienkę, dlatego zrezygnowałam z wanny na koszt prysznicu, żeby zaoszczędzić trochę miejsca. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm... skoro juz o urządzaniu mieszkania rozmawiamy, to moze podpowiecie mi coś w kwestii wyboru mebli? Zastanawiam się nad tym, który z dostępnych w tym sklepie https://dkwadrat.pl/pl/menu/meble/regaly-1825.html regałów będzie najlepszym wyborem? Wszystkie wyglądają na bardzo solidne, ale zupełnie nie wiem na który model się zdecydować. Podpowiecie mi coś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe! Bardzo ciekawy pomysł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem wszystko fajnie napisane dziękuje za pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Drewno jest przepiękne. Niesamowite jest to, że można go wykorzystać w wielu pomieszczeniach w domu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna łazienka, podobna trochę do mojej, jednak jeszcze trwa w niej remont. Największy problem mam ze znalezieniem zaworu kątowego, najbardziej mi zależy, aby móc go zamówić przez internet. Jeśli ktoś z was zna jakieś sklepy to będę wdzięczny za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie biel i drewno króluje, ale nie w łazience, a w kuchni. Już jakiś czas temu wymieniłam swój sprzęt AGD, ale nie tylko, ponieważ zmieniłam również meble. W takiej kuchni teraz aż chce się przygotowywać takie zdrowe posiłki! :D Kuchnia jest utrzymana właśnie w podobnej kolorystyce do tej przedstawionej przez Ciebie. Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy projekt, świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna aranżacja łazienki. Całe wyposażenie mega funkcjonalne i na plus. Ogólnie to mam słabość do bieli połączonej z drewnem. Naprawdę super się to prezentuje! Już nie mogę się doczekać aż będziemy aranżować nasze mieszkanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Projekt zapowiada się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealnie mój styl :D Mam nadzieję, że kiedyś doczekam się swoich 4-kątów, które będę mogła urządzić tak jak mi się marzy ... niestety na razie wynajmując mieszkanie mogę tylko oglądać i zbierać inspiracje. A ten projekt na pewno zapamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie aranżacje lubię najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wygląda takie wnętrze

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie wygląda ten projekt

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna aranżacja łazienki! Świetny projekt.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie połączenie super sprawdza się w łazienkach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne połączenie tych dwóch kolorów. Projekt zapowiada się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten projekt bardzo mi się podoba, jest w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Połączenie bieli z drewnem jak widać się sprawdziło - ciekawy projekt wnętrza. Podczas realizacji takich mieszkań dla inwestorów jak wygląda kwestia dekoracji okiennej? Jesteśmy pewni, że nasza propozycja rolet nadałaby się do takiego projektu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Projekt łazienki przypadł mi o gustu

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten projekt jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawie zapowiada się ten projekt

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń
  33. Drewno fajnie ociepla pomieszczenie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny efekt. W pomieszczeniach też dobrze sprawdza się folia na okna, można bardzo łatwo nią sterować i do tego jest ona faktycznie solidnie wykonana ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?