Przejdź do głównej zawartości

Ahh śpij i śnij

Przedstawiam Wam projekt sypialni w nieco innym klimacie...
Moim zadaniem było zaprojektowanie strefy nocnej w kamienicy, w której właściciel zostawił stare jednak przepiękne piece kaflowe. 

W sypialni zaprojektowałam szafy, ze wzorami przypominające płytki z piecy. Idealnie nawiązują kafli, przy czym są nowoczesne i przełamują dawny klimat wnętrza. 
Właściciele kochają złoto, nie mogło więc jego zabraknąć. Jednak jest jego niewiele abym nie przesadzić. Postawiłam na złoto w dodatkach takich jak lustro i oświetlenie. Trzeba jeszcze wspomnieć że podłoga to stare deski, które nabrały drugiego życia. Na ścianach jest cudowna tapeta, która wygląda jak spleciona pomalowana na czarno rafia. Inne ściany są wyłożone fornirem naturalnym. Całość spinają dekoracyjne białe listwy.
A czy Wy odnaleźlibyście się w takim wnętrzu? Jaki jest Wasz ulubiony styl. 
Czekam na komentarze :)
Jesteście ciekawi projektu kuchni do tego samego domu? Projekt niebawem :)


Komentarze

  1. Podoba mi się! Lubię takie stonowane kolory, pozwalają mi się wyciszyć przed snem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kominki i mają przepiękne kolory. Dobrze, że właściciele postanowili je zostawić. Pięknie skomponowałaś je w projekcie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne wnętrze..... Zakochałam się :-) Nie wychodziłabym z sypialni wcale, a wcale. Cudowne przełamanie klimatu tą białą szafą w połysku... Całość wygląda rewelacyjnie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wnętrze :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym się odznaczała jak najbardziej :) Lubię stonowaną kolorystykę

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@enet.ovh

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeięknie wygląda! Bardzo podoba mi się takie wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Keto X Factor However , when you are obese and doesn't carry out anything about it, then you must be ashamed for not only are you slowly killing yourself but also affecting the people around. You won't have the ability to spend more period with your family and you may not have the ability to do issues with them.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa propozycja, podoba mi się zestawienie kolorów. Ja przygotowuję się do remontu, mam nadzieję, że uda mi się zakończyć wszystkie pracy przez zimą. Ciężka sprawa, długo zastanawiałam się w ogóle nad tym, w jaki stylu urządzić sypialnię, w końcu to miejsce wypoczynku, relaksu, także powinno być przytulne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tak zgrabnie zaprojektowane wnętrza. Świetne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie byłoby mieć kominek w sypialni :) Bardzo podoba mi się ten projekt. Niedługo z mężem wprowadzamy się do naszej nowej sypialni w nowym domu :) Najbardziej się cieszę że znaleźliśmy świetne materace antyalergiczne, bo niestety oboje mamy alergię i ciężko nam dobrać takie dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny projekt, kilka rzeczy nie jest w moim stylu a łóżko i szafa są super. Fajny jest też ten stolik pod lustrem

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda bardzo elegancko i przytulnie - naprawdę mi się podoba :) Przede mną generalny remont mieszkania i szukam ciekawych inspiracji. Niestety nie mam aż tak dużej sypialni, jak ta w projekcie, ale bardzo podoba mi się ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Eleganckie wnętrze i kapitalne zestawienie kolorów :) Idealne miejsce na odpoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kominek w sypialni to jest to co kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brakuje mi dodatków, m.in. świec, ale poza tym projekt naprawdę udany;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wnętrze z pasją! Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super to wygląda. Ja się jednak zastanawiam nad tym, co powiesić na oknach. Czy rolety czy żaluzje? Na stronie https://www.knall.com.pl/ widziałam wiele propozycji ale zupełnie nie wiem na co się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
  21. Sam wybór mebli to dopiero początek, można tego dokonać choćby na https://www.meble-wyprzedaz.pl/producent/agata-meble/. Zabawa zaczyna się dopiero wtedy, gdy dochodzi do ogólnego urządzania wnętrza, czyli rozmieszczenia tych mebli. To jest w mojej ocenie najtrudniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jest to wnętrze w moim guście wygląda troszkę za ciemno może to tylko na zdjęciach tak wyszło i w rzeczywistości jest dużo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie zgodzę się, że wnętrze wygląda za ciemno. Jest to tylko projekt na którym wszystkiego nie widać. Wystarczy dodać trochę światła i wnętrze odmienione, nowoczesne i świetne!

    OdpowiedzUsuń
  24. A mi się bardzo podobają takie ciemne wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy pomysł z kominkiem, chyba jest to dosyć niespotykane jeśli chodzi o sypialnię. Podoba mi się też zestawienie kolorów, myślę że po dodaniu kilku ozdób (typu świece) wnętrze zrobiłoby się bardziej przytulne. No i podstawą są solidne meble, bardzo fajny styl mają meble z italmeble (http://italmeble.pl/oferta/), myślę że pasowałyby do tego projektu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oryginalny projekt. Mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  27. Słuchajcie, a co sądzicie o fototapetach w sypialni? Kilka wzorów, które mogłyby na prawdę nieźle pasować do tego pomieszczenia znalazłem w tym sklepie https://www.dekowizja.pl/fototapety.html i chciałbym poznać wasze zdanie na temat wykorzystania takich fototapet

    OdpowiedzUsuń
  28. No kominek rzeczywiście bardzo ciekawie rozwiązany. Ciekawi mnie tylko czy jest to możliwe aby sensownie to było rozplanowane? Na projekcie wygląda dobrze a jak w rzeczywistości? Bardzo mnie to ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Również z chęcią się dowiem.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawie zaprojektowana sypialnia. Przyznam, że pierwszy raz spotykam się z kominkiem w sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  31. Najważniejsze to zaaranżować wnętrze w zgodzie ze samym sobą, tak aby to nam najbardziej odpowiadało. Teraz jest tyle możliwości i opcji, że każdy znajdzie coś idealnego dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny ten wystrój, no mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie! Ta drewniana ściana z lustrem bardzo tam pasuje. Wszystko wpisuje się w moje gusta, pozazdrościć talentu do aranżacji!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe propozycje na aranżację wnętrza. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapowiada się naprawdę ciekawie. Super projekt.

    OdpowiedzUsuń
  36. Słuchajcie, a co sądzicie o kupnie jakiegoś wygodnego dywanu do takiej przestrzeni? W końcu to własny dom więc można wygodnie chodzić na bosaka po miękkim i przytulnym dywanie, prawda? Bardzo ciekawe widziałem w tym sklepie http://teppi.pl i chciałem się was zapytać, który wy byście na moim miejscu wybrali?

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawa wizualizacja. Kominek w sypialni to bardzo rzadko występujące rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ciekawa propozycja. Sama posiadam sypialnię w całkiem innym stylu, ale przedstawiona aranżacja przypadła mi do gustu. Myślę, że dobrze byłoby mieszkać w takim wnętrzu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. WOW! extra pomysły i interesujący blog !

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo mi się podoba powyższy projekt.

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie się czyta twoje wpisy

    OdpowiedzUsuń
  42. Słyszałam, że powodem złego snu, lub w ogóle niemożności zasypiania może mieć nieodpowiedni wygląd wnętrza oraz niewygodne łóżko. Dlatego będę wszystko robić aby nasza sypialnia była jak najbardziej idealna. Nawet poproszę architektów o pomoc w aranżacji https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/sypialnia .

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna propozycja na aranżację dużej sypialni

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny wpis! Bardzo podobają mi się tego typu wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  45. moja Basia mówi ze najbardziej lubi sypialnie w domu

    OdpowiedzUsuń
  46. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  47. Niesamowicie wartościowy wpis. Super

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ciekawie i zarazem oryginalnie. Można byłoby więcej szczegółów zapodać o takich kwestiach jak dodatki, materace producent sklep które wybrać i takie tam. Ale ogólnie jak najbardziej wszystko w jak najlepszym porządku.

    OdpowiedzUsuń
  50. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawy jest ten projekt sypialni

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?