Przejdź do głównej zawartości

Z odrobiną luksusu ;)

Już nie mogłam się doczekać, aż w końcu pokaże Wam jedną z ostatnich moich realizacji projektu. Tym razem wszystko trwało dość szybko, projekt powstał w miesiąc a co najbardziej mnie cieszy były tylko jedne wizualizacje bez poprawek. Projekt od razu przypadł do gustu inwestorom. Klienci byli bardzo zdecydowani, wiedzieli czego chcą, a ja uważnie wysłuchałam "listy życzeń" przed przystąpieniem do projektu.
Uwielbiam swoją pracę, a ogromną radością jest dla mnie uśmiech klientów po ukończonej realizacji.
Zobaczcie, jak tym razem projekt wyszedł...


Mieszkanie ma prawie 70 m2. Składa się z kuchni połączonej jest z salonem, dwóch sypialni oraz łazienki i toalety. Głównym materiałem powtarzającym się w każdym pomieszczeniu jest fornir - naturalna okładzina drewniana oraz MDF lakierowany. Ważnym aspektem w mieszkaniu miało być oświetlenie ledowe, więc założone jest ono w miejscach nie tylko roboczych, ale także dla podkreślenia różnych form i elementów. Każdy element jest dopracowany, dbaliśmy o każdy detal.
Kuchnia jest z wyspą. Nie chciałam tutaj robić typowej kuchni w literę L, zależało mi aby wyspa oddzielała część kuchenną od salonu. Dodatkowo na wyspie jest pogrubiony barek delikatnie zasłaniający płytę roboczą. 
Perełką w kuchni jest jest okap wyspowy, którym niczym okapu nie przypomina, tylko raczej lampę. Wspomnieć należy jeszcze o stole, blat jego jest tak samo pogrubiany jak przy barku, a stelaż ma w bardzo prostej czarnej formie.
Elementem dekoracyjnym w salonie na ścianie telewizyjnej oraz jest kamień naturalny nietypowej fakturze w kolorze czarnym. Na ścianie z telewizorem jest także biokominek, który z pewnością będzie umilał jesienne wieczory :)
W przedpokojach są dwie pojemne szafy z frontami lakierowanymi i ozdobnymi fornirowanymi uchwytami. Na ścianie głównej umieściłam duże lustro, które optycznie powiększa korytarz. 
Na toaletę długo nie miałam pomysłu, ponieważ nie chciałam żeby było to szablonowe wc, więc postawiłam oczywiście na ukochane przeze mnie drewno. Wzór małych kwadracików powtarza się - jest podobny do kamienia w salonie, jednak tym razem w wykonaniu drewna, które niesamowicie ociepla wnętrze. Toaleta jest mała, ale mimo to zaprojektowałam ją w czerni, która tylko uwydatnia piękno drewna. Na wejściu jest umywalka wolnostojąca z lustrem od podłogi do sufitu.
Łazienka - można powiedzieć znowu szary, ale tym razem na wejściu jest ogromne lustro z dekoracyjnym oświetleniem nad umywalką, które rozświetla przepięknie pomieszczenie. Łazienka podzielona jest na strefy - po jednej stronie jest część gospodarcza, wysoka zabudowa lakierowana z pralką i suszarką a po drugiej stronie otwarty prysznic z deszczownicą. Umywalka dekoracyjna jest umieszczona na szafce z forniru, która jest jedynym elementem "kolorowym".
Mam nadzieję, że Wam również podoba się realizacja.
Sypialnie pokażę w osobnym poście, jesteście ciekawi efektu zaglądajcie na bloga i na fanpage na facebooku.

Komentarze

  1. Piękne, nietuzinkowe wnętrze. Czerń na ścianach wymaga odwagi i zaufania do projektanta i w tym przypadku, zdecydowanie się opłaciło. Aranżacja jest ciekawa, a jednocześnie zachowuje luksusowy charakter. Błyszczące powierzchnie i szkło dodają mieszkaniu elegancji i sprawiają, że wydaje się przestronniejsze. Kamień to kolejne dobre rozwiązanie, wygląda nietypowo i stanowi świetny kontrast dla białej ściany. Podoba mi się też toaleta z genialnym połączeniem czerni i drewna. Koniecznie muszę zobaczyć też sypialnię : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny projekt! Ciekawe jest to że ludzie w sumie nie tak często wiedzą czego chcą przy kupowaniu czy urządzaniu mieszkania... A Ty urządziłaś pięknie, fajny powtarzalny element tych wypukłych kwadratów w salonie i łazience. Wszystkie meble mi się podobają, ale szczególnie stół i trzydrzwiowa szafa w przedpokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super projekt, łazienka prezentuje się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wzór z kwadratów drewnianych jest świetny :) Bardzo przypadła mi do gustu ta faktura.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za komentarze, cieszę się ogromnie, że realizacja przypadła Wam do gustu i padło tyle ciepłych słów uznania. Uwielbiam tworzyć, a motorem napędowym są dla mnie odbiory :) Dziękuję raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest idealnie dopasowane, uwielbiam połączenie jasnych oraz ciemnych barw. Taki dom to moje marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wykonana ta ściana przy WC! Co to?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne wnętrze! Szukam podobnego drewna na ścianę jak tutaj zaprezentowane w przypadku łazienki, mogłabym prosić o informacje gdzie dostane cos takiego? Bardzo podoba mi się również ta minimalistyczna kuchnia, jednak osobiscie postawilabym na biale agd, widzialam taki sprzet ostatnio od firmy gorenje, wtedy dla mnie byloby perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytki w łazience są firmy Marazzi dostępne w salonach Cermag. Białe AGD ma wiele firm, ja nie przepadam za połaczeniem bieli z bielą - w tym przypadku frontów z białym AGD - ponieważ nigdy nie trafimy w idealne dopasowanie koloru, a odcieni bieli jest bardzo dużo.

      Usuń
  9. Piękna jest ta łazienka :) Zapraszam na stronę http://dekordia.pl/najlepsze_blogi/, gdzie pobierzesz odznakę Blogu na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuchnia nie do końca mi się podoba, ponieważ osobiście nie przepadam za drewnem w tych kolorach natomiast połączenie siedzeń oraz czarnego kamienia na ścianach jest boskie. Zastanawiam się jednak gdzie można kupić taki kamień oraz w jakim mniej więcej przedziale cenowym. Z pewnością kupimy meble kuchenne na wymiar Wrocław na szczęście jest pełen firm w których można złożyć zamówienia więc z tym nie będziemy mieć problemu. Poszukujemy jeszcze ciekawych projektów łazienek, dlatego będę stale śledzić Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łazienka jest naprawdę niebywale piękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja kuchni! Zauważyłam, że teraz jest trend na białe kuchnie połączone z drewnem. Dużo w takiej kuchni dają dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się kuchnia, planuję podobnie zrobić, tj. pomiędzy dwoma słupkami szafki wiszące o dwóch głębokościach. Mam tylko pytanie dotyczące oświetlenia (jest na wizualizacji słabo widoczne). Czy kuchnia jest oświetlona tylko z góry, czy też ma oświetlenie pod szafkami. Jeśli pod szafkami, to czy tylko pod szafkami nisko powieszonymi (płytkimi), czy też dodatkowo pod wysoko zawieszonymi (głębokimi). Jak pod tymi płytkimi szafkami chcę zrobić oświetlenie, to nie wiem czy jest sens/warto pod głębokimi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blat roboczy zawsze należy doświetlić osobno, czyli pod szafkami górnymi bądź oświetleniem okapu.

      Usuń
  14. Och piękne mieszkanie! Ten czarny kamień jest świetny. Właśnie szukałam inspiracji na ścianę z telewizorem. Mogę wiedzieć gdzie dostaniemy taki kamień lub chociaż jak sie nazywa?:) pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej spodobały mi się elementy z drewna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Elementy z drewna świetnie pasują do tego wnętrza. Mi jednak najbardziej zaimponował salon oraz łazienka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Największe wrażenie tutaj robi łazienka. Wygląda bardzo efektownie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam, że bardzo podoba mi się ta łazienka, nigdy wcześniej nie widziałem takiego wykończenia i chyba też pójdę w tą stronę. Juz zabieram się za przeglądanie homelux i ogarniam projekt :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?