Przejdź do głównej zawartości

W mocnym kolorze...

 Dzisiaj chcę pokazać projekt piętra domu jednorodzinnego, dla młodej pary, która urządzać będzie dom tzw. kostkę. Pokoje są osobne, kuchnia oddzielona, nie ma możliwości połączenia salonu z kuchnią, jednak są tego zalety. Kto ma otwartą przestrzeń, może się wypowie ;) 
Miało być nowocześnie, niedrogo, z kolorem i przytulnie. Czy się udało, zobaczcie więcej...
Urządzając swoje pierwsze lokum, niektórym osobom ciężko przewidzieć co będzie przydatne a co nie, nie wiedzą jak to ugryźć. Ja pomogłam tym razem przez to przebrnąć młodej parze, którzy za bardzo nie potrafili sprecyzować co chcą, co się podoba a co nie. W sypialni postawiłam na dość mocny kolor (miał być wrzos - niestety bardzo mi się gryzł i wszystkim fioletom, wrzosom i różom - mówię tym razem NIE ;) 
Mam nadzieję, że taki odcień granatu również przypadnie do gustu. Mnie w połączeniu z bielą, beżem i drewnem bardzo się podoba i sama zastanowię się nad zmianami w swojej sypialni ;) Zabudowana jest cała ściana na przeciw łóżka szafą z frontami z MDF-u białego lakierowanego w macie połączonego z lustrem, nie każdy lubi lustro w sypialni, jednak tutaj fajnie odbija granat ze ściany przeciwległej. Z szafą połączone jest biurko/toaletka, a na ścianie głównej z łóżkiem podwieszane stoliki nocne z lampami wiszącymi.
W salonie musiał się znaleźć stół z krzesłami oraz wygodny narożnik. Akcentem kolorystycznym jest tutaj żółty fotel oraz kolorowe poduchy i obraz. Tym razem ściana rtv nie jest najważniejsza, ścianą dekoracyjną jest ściana z biokominkiem oraz ściana z regałem, obie pokryte są ozdobną tapetą ścienną.
 Kuchnia jest zamknięta, jasna i dość przestronna. Charakterystycznym elementem wykończenia jest czerwona cegła, dzięki której pomieszczenia nabiera "rumieńców". Na podłodze oraz ścianie nad blatem roboczym są płytki grafitowe, współgrające z delikatną szarością kuchni.
 W kuchni jest również miejsce na mały stół, który z pewnością przyda się do spożywania codziennych posiłków. Blaty są drewniane, odcinają się od jasnych lakierowanych frontów.
 Podobają Ci się moje projekty - śledź mój profil na facebooku
:)

Komentarze

  1. Bardzo fajna propozycja, w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie zaplanowana przestrzeń. Świetny pomysł na ten jeden mocny akcent kolorystyczny jak np. niebieska ściana za łóżkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie muszę pokazać to dziewczynie na pewno będzie zachwycona i podobnie urządzimy sobie nasze cztery kąty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa propozycja :) Podoba mi się ten granat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie zaplanowane wnętrza. Najmocniej moją uwagę przyciągnął ten żółty fotel, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też przypadła mi do gustu ta aranżacja. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały projekt :) Ciekawe jak będzie wyglądał w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedna ściana w innym, mocno kontrastowym kolorze niesamowicie zmienia i "uciekawia" wnętrze. Bardzo nam się podoba, pozdrawiamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe pomysły, zwłaszcza z czarnym kolorem. Odważnie, ale elegancko. Trochę przywodzą mi na myśl nowy katalog IKEI 2016, tam też było sporo podobnych aranżacji. Czarny kolor na ścianach i meblach staje się modny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję, co do katalogu z Ikei to jeszcze nie wpadł mi w ręce i nie miałam okazji go obejrzeć. Czarny kolor po prostu lubię i zachęcam do stosowania go we wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiej firmy sa farby na ścianie ? I jak kolor się nazywa ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny projekt! Najbardziej podoba mi się sypialnia i kuchnia. Granatowa ściana w sypialni ożywia wnętrze i nadaje fajnego charakteru. Jeśli chodzi o kuchnię to chciałabym urządzić swoją w takim stylu. Znajdują się w niej wszystkie elementy, które bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ceiekawa propozycja :) Wnętrze wygląda nowocześnie i stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe aranżacje, fajnie wyglądają takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne propozycje aranżacji

    OdpowiedzUsuń
  17. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się takie kontrastowe zestawienia kolorów na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa aranżacja. Inna niż wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wygląda ta aranżacja.

    OdpowiedzUsuń
  21. Często pomijanym elementem są podłogi które tak na prawdę odgrywają ogromna rolę w aranżacji.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie połączenia zwłaszcza z dodatkiem personalizowanych dekorów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Każde wnętrze doskonale uzupełniają wysokiej jakości meble z drewna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie połączenia kolorystyczne są odważne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała aranżacja mieszkania. Wszystko wygląda doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mocny kolo do tej pory przebija a to już 2 lata od malowania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?