Przejdź do głównej zawartości

MEBLE NA ZAMÓWIENIE KONTRA MEBLE GOTOWE

Bardzo często klienci stają przed wyborem czy zdecydować się na meble pod zamówienie czy też wybrać meble gotowe. Jeśli właśnie stoicie przed wyborem, ja dzisiaj postaram się Wam ułatwić wybór.
Meble pod zamówienie realizowane są pod dany projekt, są niepowtarzalne, możemy go dowolnie modyfikować i dopasować pod konkretne wnętrze. Bez obaw możemy wybrać kuchnie, nie martwiąc się, że sąsiad mieszkający nad nami ma taką samą. A tak zdarza się wybierają gotowe meble u producentów wykonujących meble gotowe w tzw. paczkach. Klienci boją się zwłaszcza przy meblach kuchennych, że projekt jest zupełnie inny niż późniejsza realizacja. Chciałabym Wam pokazać projekt i realizacje, przy czym udowodnić ich zgodność.
 Tak wyglądał projekt...
A tak realizacja...
Czy uważacie że wiele się różnią? Moim zdaniem, meble na wymiar są o wiele lepszym wyborem niż meble gotowe, przede wszystkim:
  • jeśli mamy małe wnętrze i chcemy wykorzystać każdy kąt
  • jeśli chcemy mieć meble w całym mieszkaniu z jednego materiału a nie dobierane "pod kolor"
  • jeśli mamy trudne pomieszczenia typu skosy, widoczne rury lub inne elementy do zamaskowania
  • jeśli chcemy mieć meble niepowtarzalne
Chciałam pokazać jeszcze inne przykłady mebli na zamówienie:
 Szafka w łazience jest z identycznych materiałów co meble kuchenne powyżej, dodatkowo wykorzystana jest cała przestrzeń między kominem a wanną.
Szafa w przedpokoju oraz w sypialni wykonana jest dokładnie od podłogi do sufitu, dodatkowo głębokości są dopasowane do pomieszczeń a także projekt mebli jest identyczny w obu pomieszczeniach.
Wybierając meble na zamówienie mamy przeogromny wybór materiałów, kolorystyki, dodatków, które możemy dowolnie ze sobą zestawiać. Dzięki meblom na wymiar możemy wykonać meble do całego mieszkania, nie przejmując się, że komoda nie będzie pasować ze stołem, a fornir na ławie jest jeszcze inny niż pozostałe. Minus jest jeden, że podejmujemy wybór tylko na małych próbkach materiałów, a na dużych powierzchniach materiał może wyglądać inaczej, dotyczy to przede wszystkim wzorów z usłojeniem drewna, bądź fakturą. Zawsze klient może poprosić o zdjęcie z innej realizacji, bądź podejrzeć "surowy" materiał w formie płyty.

Komentarze

  1. meble robione na zamówienie są idealnie dopasowane do wnętrza...co jest fajnie, gdy mamy mało powierzchni do wykorzystania... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się meble na zamówienie można doskonale dopasować, ale zdarza się, że mamy bardzo "ustawny pokój" i nawet gotowe rozwiązania idealnie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno te pod wymiar i specjalnie dla nas będą lepsze, ale często są one też droższe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, za meble na wymiar płaci się dużo więcej niż za masówkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Meble na zamówienie mają tą przewagę, że można je dopasować optymalnie do wnętrza i swoich oczekiwań, ale niestety są dość drogie. Niemniej jednak jeżeli gotowe meble spełniają w dużej mierze oczekiwania i pasują do wnętrza to ja jestem za tym żeby takowe wybierać, aczkolwiek każdy decyduje za siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt, ze czasami można znaleźć fajny mebel w sklepie, ale nie zawsze będzie on pasował do konkretnych wymiarów czy pomieszczenia. Jestem więc za tymi na wymiar :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Meble na zamówienie są dużo lepszą opcją, jeżeli mamy do zagospodarowania niewielką przestrzeń.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie preferuje meble na zamówienie, ponieważ ta możliwość pozwala na zakup mebli takich jakie sobie wymarzyłam. Ostatnio bardzo przypadły mi do gustu meble futurystyczne, które są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również zawsze preferowałam meble na zamówienie. Jednak teraz mam taką sytuację, że nie mogę sobie pozwolić na zbyt długie oczekiwanie na zamówienie, a potrzebne są nam szafy przesuwne dla nas i dzieci. Myślicie, że te byłyby odpowiednie http://e-zimpaz.pl/pl/c/Szafy-przesuwne/64 ? Może ktoś doradzi, bo nie mogę się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście mam inny dylemat... Właśnie jestem na etapie remontu domu i kompletnie nie wiem jakie meble wybrać.. Czy te z z litego drewna czy płyty? Oba warianty mają swoje zalety i głupieje... pomoże ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zamawiałam meble na wymiar do kuchni z litego drewna. Są w takim starodawnym stylu, pięknie polakierowane. Ale jeśli chcesz malować na jakiś kolor, albo zrobić okleinę (która będzie błyszcząca), to tak właściwie lepiej jest zamówić meble z płyty. Taniej, solidność też w porządku, a jednak okleina jest odpowiedzialna za walory estetyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne meble kuchenne :) wszystko gustownie dobrane. Kuchnia malutka ale za to wszystko jest pod ręką i ładnie poukładane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kuchnia ;) Uwielbiam jak kuchnia zrobiona jest na biało. Ja ostatnio postanowiłam troszkę powiększyć moją kuchnię i zamontowałam szafki kuchenne narożne. Dzięki temu powstało idealne miejsce na moje wszystkie przyprawy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie tylko i wyłącznie meble na zamówienie, a wynika to z tego, że uwielbiam meble futurystyczne, które nie są dostępne na wyciągnięcie ręki. Co prawda nie jest to tania sprawa, ale czego się nie robi dla domu, którego wnętrze idealnie pasowało będzie w nasz gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Potwierdzam, że meble na zamówienie są najlepsze! Mi zawsze bardzo podoba się dokładność wykonania z dbałością o najmniejsze szczegóły. Stolarze zadbają zarówno o doskonałe lakierowanie, jak i zakrycie wszystkich łączeń wykorzystując na przykład zaślepki plastikowe w kolorze szafy. W meblach ze sklepu niestety tego nie spotkamy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zamawiałem właśnie ostatnio takie wydruki na szkle w sklepie online i przyznam szczerze, że jestem zadowolony z efektu. Żona sobie wymarzyła nowoczesną kuchnię to i taką otrzymała. Muszę powiedzieć, że ma wyczucie stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niedawno szukaliśmy mebli łazienkowych i wybór nie należał to prostych, ponieważ nasza łazienka jest bardzo mała i dobór odpowiednich mebli graniczył z cudem. w końcu się udało, ale nie było łatwo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Swoje meble zamawiałam u producenta mebli kuchennych i muszę przyznać, że był jeden z lepszych pomysłów ;) Nie dość, że wyglądają świetnie to w dodatku wykonane są z tworzywa bardzo wysokiej jakości ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Do mnie od zawsze przemawiały bardziej meble na wymiar, ale być może wynikało to z faktu, że moje mieszkanko jest stosunkowo małe. Uważam, że meble wykonane na zamówienie gwarantują najbardziej przemyślane zagospodarowanie przestrzeni. Bardzo mile wspominam firmę meblową, która wykonała na mnie przepiękne blaty kuchenne - meble te służą mi po dziś dzień.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niedawno zamówiłam meble drewniane na wymiar i muszę przyznać, że była to jedna z najlepszych decyzji ! ;) Jak na razie prezentują się genialnie i są bardzo praktyczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ukrywam, że do mnie zawsze bardziej przemawiały właśnie meble na zamówienie. Dlatego właśnie podczas urządzania mojego biura zainwestowałam w solidne meble biurowe do sekretariatu, które wykonano dla mnie na indywidualne zamówienie. Dzięki temu mogłam zagwarantować moim pracownikom najlepsze warunki do pracy. Pojemne regały i szafki na dokumenty oraz duże biurka w znacznym stopniu usprawniły funkcjonowanie biura.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie numerem bez wątpienia są meble loftowe. Właśnie kończę remont mieszkania, które będzie całe urządzone w takim właśnie stylu. Nie mogę doczekać się efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja planuje zamówić meble z drewna pod wymiar do salonu. Przeprowadzamy właśnie gruntowny remont i wpadłam na genialny pomysł. Moja aranżacja na pewno wyróżni się z tłumu i będzie niepowtarzalna. Ale przyznam, że Wasze meble też robią wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój mąż zajmuje się pracą przy CNC, dlatego świetnie poradził sobie z wycięciem kształtu mebli, jakie mi się marzą. Teraz centrum obróbcze CNC wykorzystuje zdecydowanie chętniej, niż do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pamiętam jak u mnie Panowie montowali meble na zamówienie właśnie. W ruch poszła wiertarko-wkrętarka yato, gwoździki, młotki i wiele więcej :D Sama byłam w szoku, że udało im się osiągnąć taki efekt

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak meble to tylko i wyłącznie meble z drewna zarówno do salonu jak i kuchni. Meble wykonane z solidnego drewna posłużą wiele długich lat. Wiem z własnego doświadczenia.

    OdpowiedzUsuń
  27. W małym mieszkaniu jest duży problem z ułożeniem wszystkiego, aby wyglądało to ładnie i spójnie. W moim mieszkaniu zdecydowałem się na meble na wymiar z https://www.vonart.com.pl/. Dobraliśmy odpowiednie meble co całej kuchni. Nowa kuchnia wygląda bajecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się z autorką wpisu :) Sama długo zastanawiałam się czy jest sens szukania mebli do mojej małej kuchni na poddaszu, ale na szczęście dowiedziałam się o firmie robiącej meble na zamówienie. Moja koleżanka pokazała mi jak ich meble odczarowały jej kuchnię. Dobrze, że w Tychach można trafić na takich specjalistów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko ma swoje wady i zalety, jednak uważam, że meble na wymiar mają więcej plusów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowałam się na klasyczne meble kuchenne na wymiar – Wrocław do mojego nowego domu. Co prawda musimy jeszcze poczekać na realizację, ale już nie mogę się doczekać efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem na etapie wyboru mebli do kuchni i chyba zdecyduję się na meble z litego drewna. Mama zawsze mi powtarza, że drewno było i zawsze będzie solidne ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. Wybór mebli nie jest łatwy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?