Przejdź do głównej zawartości

2 W 1 - CZYLI DWA TRENDY W JEDNEJ KUCHNI

Dwa trendy, czyli mam na myśli kuchnie angielskie, które w ostatnim czasie królują na okładkach czasopism  wnętrzarskich oraz szachownica na podłodze - na jej punkcie oszaleli projektanci kuchni i łazienek.

Kuchnie angielskie są marzeniem wielu kobiet i nie tylko... cieszą się ogromnym zainteresowaniem u osób w każdym wieku. Ich ogromną zaletą jest ponadczasowość, są połączeniem nowoczesności z tradycją, dodatkowo są tak neutralne, że możemy łączyć z nimi różnego rodzaju dekoracje: cegłę, kamień, kolor na ścianach, paski, kwiaty, koła czy kwadraty. Na moim blogu znajdziecie nie raz projekt takiej kuchni, czy też post dotyczący stricte kuchni angielskich.
Tym razem chciałam Wam pokazać projekt kuchni w stylu angielskim, który połączyłam z szachownicą na podłodze. Czarno białe płytki nie są położone na przemian jak w typowej szachownicy, czarne płytki ułożone są w karo. Stylistyka wnętrza nawiązuje do lat 20-tych XX wieku i nabrała awangardowego charakteru. 
Jeśli chce mieć taką podłogę to proponuję płytki Vives Octogono Alaska lub Dunin Black&White Octagon. Są to gotowe białe płytki, ze ściętymi narożnikami, a do kolekcji mają czarne mniejsze płytki.
Jeżeli interesuje Was taka podłoga, to więcej pomysłów jest w poście: http://pasjawnetrza.blogspot.com/2013/12/szach-mat-czyli-szachownica-w-roli.html
Ja wybrałam ten wzór, bo moim zdaniem jest najbardziej odpowiedni do dość kuchni, którą właśnie zaprojektowałam.
Meble jak i podłoga jest czarno biała, przełamana dodatkami w kolorze cytrynowym. Dużą rolę w tej kuchni odgrywają dodatki, takie jak uchwyty, szafka na wina, zlewozmywak, lampa, hoker czy też okap. Lekkości dodają szklane witryny nastawiane na blat z małymi szufladkami na drobiazgi. Kuchnia zakończona jest półwyspem, który jest wyższy niż pozostałe szafki. Na uwagę zasługuje dekoracyjna szafka na wina.
 Uchwyty zaproponowałam czarne gałki, które nadają wyrazistości frontom. Fronty jak i blatu są w połysku, dzięki czemu kuchnia nabrała elegancji. Ściana z okapem została wykończona białą cegłą, która wyśmienicie komponuje się z tego rodzaju meblami i podłogą.
Jeśli chcesz, abym wykonała dla Ciebie indywidualny projekt, skontaktuj się ze mną
pasjawnetrz@gmail.com

Komentarze

  1. świetne połączenie kolorów :) czarny, żółty, biały...super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa inspiracja i ciekawy projekt. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie pokusiłabym się o taki projekt, ale chyba brakuje mi odwagi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli brakuje odwagi, proszę o kontakt a postaram się tak zaprojektować kuchnię abyś się w niej czuła jak w swoim królestwie :)

      Usuń
  4. Jednak co dwa trendy to nie jeden ;))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie wygląda to połączenie kolorystyczne - a czarny blat to b. elegancki i praktyczny pomysł. Co do podłogi to wygląda świetnie - choć z moim kulinarnym temperamentem, pewnie jasne płytki, zaraz zrobiłby się nieco bardziej wzorzyste;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ,Świetna ! Aż żal,że 15 lat temu, kiedy urządzałam swoje mieszkanie, nie było takich możliwości... Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zestawienie dwóch stylów. Absolutnie się one ze sobą nie "gryzą":)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy projekt. Wzorem na podłodze idealnie wpasowuje się w wystój pomieszczenia.
    https://podlogi24.net/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się szczególnie ta podłoga w nietypową szachownicę. Nie spodziewałam się, że może tak ładnie się prezentować. Być może sama urządzę swoją kuchnię w ten sposób. Widziałam też różne projekty na tej stronie https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/kuchnia i rozmyślam nad pomocą architektów w tej kwestii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy i inspirujący wpis

    OdpowiedzUsuń
  11. To połączenie faktycznie jest bardzo korzystne

    OdpowiedzUsuń
  12. Wnętrze jest utrzymane w bardzo oryginalnym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne połączenie. Mnie się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?