Przejdź do głównej zawartości

METAMORFOZA STYLOWEGO SALONU

Dziś chciałam Wam przedstawić kolejny projekt, tym razem nie będzie on nowoczesny, ale stylowy i bardzo ciepły. Do zaprojektowania miałam salon ponad 60 m2 pełen skosów. Salon podzieliłam na 3 części, część dzienną telewizyjną, część rekreacyjną ze stołem bilardowym oraz część gościnną z dużym stołem. 
Inspiracją dla mnie były odcienie brązów i beżów pasujące do sofy oraz kamień, który położony został na ścianie dekoracyjnej.

Oto co powstało:
 
 

 Na realizację jeszcze musimy zaczekać kilka tygodni...ale na pewno podzielę się z Wami zdjęciami :)

Komentarze

  1. Podoba mi się ta propozycja. Realizacja na pewno będzie jeszcze lepsza.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nudzie mówimy NIE

BETONOWY SUFIT

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?