Przejdź do głównej zawartości

Świąteczne dekoracje czyli już czas ubrać choinkę....

Już czas powoli dekorować choinkę, bym może większość z Was już to zrobiła a może niektórzy ubierają swoje drzewko w Wigilię. Jesteście zwolennikami żywej czy sztucznej? Ja uwielbiam zapach świerku, który rozprzestrzenia się w całym domu. Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka inspiracji jak ubrać choinkę. Niech święta zagoszczą już w Waszych domach :)
Na czerwono...
 Na biało..
Na zielono....
 Czy z dodatkiem brązu...?





Komentarze

  1. czwarta choinka z góry z tymi sówkami jest najpiękniejsza :) no i jeszcze ta ostatnia z tym dywanikiem okrągłym urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Danielo, że moje inspiracje pomogą udekorować choinkę także Tobie.

      Usuń
  2. Marzy mi się podobna choinka w salonie oraz inne dekoracyjne elementy. Chciałabym stworzyć takie dekoracje ze smakiem w indywidualnej formie. Mam nadzieję, że po aranżacji wnętrz dadzą mi trochę wskazówek architekci https://projektowanie-wnetrz-online.pl/projektowanie-mieszkania-online . W końcu znają się najlepiej na obecnie obowiązujących wnętrzarskich trendach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nudzie mówimy NIE

BETONOWY SUFIT

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?