11 stycznia 2017

Nudzie mówimy NIE

Uwielbiam projektować pokoje dla dzieci, ich radość kiedy oglądają projekt i widzą jak będzie wyglądać ich pokój jest bezcenna. Tym razem zaprojektowałam pokój dla 8-letniego chłopca, który nielubi się nudzić. Lubi każdy rodzaj sportu, każdą aktywność a pokój ma być miejscem nie tylko do snu i odrabiania lekcji, a miejscem rozrywki zwłaszcza w mroźne dni, kiedy pogoda nie sprzyja podwórkowym zabawom. 

W projekcie zastosowałam kolekcje firmy VOX, która ma świetne rozwiązania właśnie dla takich dzieci. Różnorodne nakładki na fronty umożliwiają grę w warcaby, lotki, naukę tabliczki mnożenia, figur geometrycznych czy też zapisywanie ważnych notatek.
Kolekcja bogata jest w różne rozwiązania łóżek, biurek czy też można dowolnie modyfikować szafy i szafeczki. Dodatkowym uzupełnieniem są kolorowe nakładki czy tez wieszaki na torbę lub plecak. Kolekcja pasuje zarówno dla chłopców i dla dziewczynek. 
 Jako dodatek dla sportowców jest dywan, mini-bieżnia. Grzejnik został zasłonięty maskownicą ażurową.
W tym pokoju zaprojektowałam ściankę wspinaczkową na płycie OSB, dodatkowo zabezpieczającą ścianę za łóżkiem, która zawsze jest newralgicznym miejscem jeśli chodzi o zabrudzenia. Obok ściana będzie pomalowana moją ulubioną farbą tablicową z tablicą do kosza. Myślę, że chłopcu nie będzie w pokoju się nudzić i będzie chętnie wracał do domu to swojego parku rozrywki.

27 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten projekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to fakt, projekt robi naprawde ogromne wrażenie. Jestem w szoku, że można tak super zaprojektować wszystko. Do tego ja jeszcze robiłam badania na alergię i takie zaprojektowanie bardzo dobrze mi zrobi. Ponieważ muszę uważać na nie które czynniki w domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. To co mi się podoba, to ściana do przyczepiania, ale teraz można to fajnie zrobić za pomocą korka, który wygląda o stokroć lepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. No to prawda, blog wnosi naprawde wiele rzeczy muszę przyznać. A te ściany to dopiero robią wrażenie.
    A jeśli chodzi o mnie to ostatnio robiłem sobie badanie na nietolerancje pokarmową no i okazało się, że jestem chory. Dlatego tak rzadko bywam na blogach, ale leczenie zacząłem więc myślę że niedługo pojawie się znowu. Polecam każdemu zrobić sobie takie badania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie ten pokój nie jest nudny. Bardzo mi się podobają wszystkie zaproponowane przez ciebie rozwiązania. praktyczny i przyjemny pokój.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba zaproponowany przez ciebie wystrój. Super. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny projekt! Również zgodzę się z tym, że nie ma tutaj nudy. Bardzo spodobała mi się ściana wspinaczkowa. Można zauważyć, że każdy element pokoju jest bardzo dobrze przemyślany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi również projekt bardzo przypadł do gustu. Świetny pokój dla nastolatka, który na pewno nie będzie nudził się w takim pokoju. Bardzo podoba mi się wtrącenie zółtego koloru, który bardzo ożywia wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa jak będzie się miała motoryzacja za 30-40 lat. Już przed 2000 rokiem snuło się teorie na temat bezobsługowych aut, przemeszczających się z punktu A do punktu B bez udziału kierowcy :-) Miało się to nijak do rzeczywistosci. Dzisiaj oprócz designu producenty prześcigają się w coraz mniejszym "teoretycznym" spalaniu auta, oraz w maksymalizacji różnych niepotrzebnych systemów przez które często trzeba odwiedzać autoryzowane serwisy. Wydaje mi się że motoryzacja podąża trochę nie tą ściążką którą naprawdę powinna... Wyniki spalania często fałszowane itp. :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Projekt godny uwagi. Idealny dla buntowniczych i łaknących aktywności nastolatków. Myślę nad nowymi meblami jako prezencie urodzinowym dla mojego nastolatka, choć nie wiem, czy zasłużył. Przeglądałam ofertę https://www.meblemix.pl i znalazłąm kilka ciekawych pozycji. Myślicie, że taki prezent jest ok?

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda, taki projekt jest naprawde interesujący. Wezmę go pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś niespecjalnie przemawia do mnie takie wnętrze, na pewno inaczej wyglądałoby na żywo :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow całość wygląda naprawdę super! Fajnie, że ktoś jest aż tak kreatywny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały pomysł na tak wiele gier w jednym miejscu. Dzieciak z pewnością będzie zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  15. No tu na pewno o nudzie nie ma mowy :D Jak patrzę na te zdjęcia to sam mam ochotę stać się dzieciakiem i w nim zamieszkać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój syn jest ogromnym fanem koszykówki i z takiego pokoju na pewno by się ucieszył, bardzo pomysłowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. i wszystkich ludzi traktujemy tak samo

    OdpowiedzUsuń
  18. wiadomo ze pasja jest najważniejsza

    OdpowiedzUsuń
  19. tylko pasja jest ważna w życiu

    OdpowiedzUsuń
  20. Od inspiracji do realizacji :) Brawo twórczy projekt pokoju dla dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też mam dość tych nudnych, białych wnętrz. Szczególnie w dziecięcych pokojach trzeba pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie tak:) Mamy dzisiaj całe mnóstwo możliwości i możemy sięgać po fajne rozwiązania, zarówno jeżeli chodzi o oświetlenie, jak i dodatki. Przy czym na pewno nie można obawiać się odważnych zestawień kolorów, bo właśnie taki zabieg sprawia, że we wnętrzach nie ma mowy o nudzie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nudzie zawsze mówię nie, zdecydowanie jesienią :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie projekt ciekawy i ani troche nie widac w tym wnetrzu nudy! Fajnie, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również uważam, że życie jest zbyt krótkie, aby spędzić je w nudnych, nieciekawych wnętrzach. Z doświadczenia jednak wiem, że nie wszyscy mają takie podejście jak my. Niektórzy, na wystrój wnętrz nie zwracają w ogóle uwagi...

    OdpowiedzUsuń