Przejdź do głównej zawartości

Pakowania prezentów czas start

Nadchodzą święta, czas zwolnić tempo i pomału przygotowywać się do tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia. Jestem ciekawa kiedy Wy ubieracie choinkę, dekorujecie swój dom / mieszkanie no i najciekawsze nie tylko dla dzieci - kiedy kupujecie prezenty prezenty. Kupiliście już wszystkie, czy może czekacie do ostatniej chwili?


Przygotowałam dla Was kilka pomysłów jak zapakować prezent. Co z tego, ze zawartość jest piękna, ale jakże miło otrzymać prezent pięknie zapakowany. Każdy z nas ma na pewno śliczną choinkę, to postarajmy się, aby prezenty były równie uroczo zapakowane. Oto kilka prostych inspiracji jak w prosty sposób można zapakować prezenty. Wystarczy zwykły sznurek, szyszki, szary papier, kreda, ziemniak służący jako stempel, farba tablicowa, kreda, kilka gałązek świerku i w prosty sposób możemy nadać prezentom niepowtarzalnego wyglądu, a mina obdarowanego - bezcenna. 
Możemy wykorzystać do pakowania czarny papier i korektorem ozdobić, pierniczki mogą posłużyć jako dekoracja, bombki, różnego rodzaju gwiazdeczki, tasiemki, co tylko mamy w domu. 
 Dzieci z pewnością ucieszą się z cukrowego lizaka na opakowaniu.









 Każdy z Was znajdzie coś dla siebie, jest wersja czarno-biała, z dodatkiem złota, czerwieni i bieli a także bardziej eko.

Trochę kreatywności i do dzieła :) Życzę przy pakowaniu miłej zabawy :)

Komentarze

  1. zawsze z utęsknieniem czekam na twoje kolejne wpisy. Bardzo fajny blog;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że blog się podoba. Poprzedni rok był bardzo pracowity pod kątem projektów, dlatego wpisów było mniej, ale mam nadzieję, że w tym roku uda mi się pisać więcej i pokazać co samej mi się podoba. Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  2. fajny wpis, sama jestem zwolenniczką tekturowego, minimalistycznego opakowania prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie zapakowane prezenty! Na pewno było wam szkoda ich odpakowywać;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to nigdy nie umiałem ładnie i porządnie zapakować prezentu. Koniec końców rozdrażniony i zrezygnowany decyduję się na torebkę. :D Przegryw, co?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię pakować prezenty sprawia mi to większą przyjemność jak samo dawanie prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie widziałam ładniej zapakowanych prezentów! Szczerze to już nie mogę się doczekać świąt i trochę szukam inspiracji na prezenty i właśnie sposób ich podarowania. Stwierdziłam, że w tym roku wezmę specjalnie pożyczkę przez internet żeby zrobić wyjątkowe prezenty mojej rodzinie! Już nawet znalazłam idealną ofertę w Credy.pl. Tu podsyłam dodatkowe info :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie się już zaczął prezentowy szał! Zawsze kupuję wszystkie prezenty wcześniej, żeby mieć każdy zaplanowany i dobrze przemyślny! Został mi jeszcze tylko prezent dla mojego narzeczonego! Ale chyba w rezultacie sprezentuję mu zegarek. Znalazłam świetną stronę http://www.zegarkowy.pl/ gdzie można znaleźć modne zegarki w przyzwoitej cenie! Więc chyba w rezultacie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog. Interesują mnie blogi o takiej tematyce. Na pewno będę częściej tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten blog. Jestem pod wrażeniem. Interesuję się taką tematyką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne! <3 Aż szkoda otwierać takie są piękne :) Prawdziwa świąteczna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super artykuł. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie się czyta twoje wpisy

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, bardzo ciekawe propozycje. Dużo wartościowych artykułów można znaleźć na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  14. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  15. wiele ciekawych treści tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny tekst. Super to czytać

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż szkoda rozpakowywać takie dziela sztuki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?