Przejdź do głównej zawartości

PROJEKT DOMU W RADŁOWIE

Przedstawiam Wam projekt domu jednorodzinnego, w którym do zaprojektowania miałam 4 sypialnie oraz salon z kuchnia i przedpokojem. Dom jest 10-letni i wymagał już remontu, niektóre elementy jak podłogi drewniane, szafy i łazienki pozostają bez zmian. Zmianie uległa kolorystyka ścian ścian, meble i oświetlenie, zmieniona została także zabudowa kuchenna oraz płytki podłogowe.
Wcześniej przedstawiałam projekt jako beton vintage, teraz chciałabym przedstawić jak wyszła całość. Zdjęcia z realizacji już latem :)

Sypialnia połączona z najmniejszą córeczką


 Pokój gościnny
 Pokój synka

Pokój córki

Salon

 Przedpokój z kuchnią

Komentarze

  1. Bardzo ładny projekt, w szczególności sypialnia z nowoczesnym drewnianym łóżkiem wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co mam powiedzieć słowo pięknie nawet nie dorasta do piet tym zdjeciom :) Co to na ostatnim zdjeciu jest prysznic w kuchni ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Na ostatnim zdjęciu przed kuchnią jest ściana wyłożona lustrami brązowymi - co daje efekt odbicia.

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy projekt. Nowoczesny, ale rozwiązania nie są "oklepane". Oby więcej takich wnętrz było!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na zdjęcia z ukończonego domu w Radłowie ;) Nie moge sie doczekac :) Może się zainspiruje pomysłem projektantów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemne projektowanie wystroju wnętrz, świetne po prostu. Chciałbym taką aranżację posiadać u siebie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten projekt domu jest naprawdę genialny! Jestem ciekawy, czy pracownia architektoniczna we Wrocławiu by mi go lekko zmodyfikowała i dostosowała do miejskiego stylu. Na pewno skorzystam z tych pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny i bardzo wartościowy wpis. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Salon a zwłaszcza ten kominek w zupełności do mnie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie prezentuje się ten projekt.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?