Przejdź do głównej zawartości

Leci samolot leci...

Dzisiaj troszkę z innej beczki, nie projekty... nie realizacje a...
Uwielbiam robić komuś niespodzianki, a najbliższym zwłaszcza :). Zbliżały się pierwsze urodzinki mojego synka i nie omieszkałam mu zrobić przyjęcia sama. Już nie raz zawiodłam się na zamówionym torcie, na nie odpowiednim jedzeniu w restauracji, czy też ozdobach nie w moim guście.  Dlatego postanowiłam urządzić przyjęcie sama w domu.


Motywem przewodnim były chmurki, samoloty oraz kolor biały i odcienie niebieskiego. Uważam, że ten kolor jest odpowiedni na chrzest i właśnie na roczek. Początkowo myślałam o innym motywie, ale zostawiłam na kolejny rok ;)

Nie mogło zabraknąć podziękowania dla gości, na pudełeczkach umieściłam winietki, nie było problemu kto gdzie ma usiąść. Na stole musiały być świeże kwiaty.
Ogromną niespodzianką dla gości oprócz podziękować był słodki stół, w sumie cieszyły się z niego najbardziej dzieci, które miały ogromną frajdę zajadając niebieskie cukierki, czy też
puszyste muffinki, zawsze je piekę, ponieważ znikają najszybciej.
 Na słodkim stole wszystko było biało niebieskie, na każdego czekał dwukolorowy deser po pysznym torcie. On był najbardziej pracochłonny, ale było warto, miałam niezłą zabawę wycinając chmurki i samoloty.
Niektóre papierowe dodatki zamówiłam w sklepie internetowym a część drukowałam i wykonałam sama.
 Było smacznie, niebiańsko i wesoło a radość mojego dziecka bezcenna :*
Przyjęcia w domu wcale nie są gorsze, uważam, że wystarczy troszkę wysiłku, pomysłu a będzie super zabawa.

Komentarze

  1. Bardzo fajne przyjęcie :) stanęłaś na wysokości zadania. Osobiście uwielbiam organizować urodziny dzieciom. W tym roku na tapecie była kraina lodu i autka disneya z tortem kinder niespodzianki. Nie pamiętam kiedy zamówiłam gotowy tort z cukierni, jakoś te duże ilości bitej śmietany (czasem kwaśnej niestety) mnie przerażają, nie ma to jak domowy wypiek. Torcik śliczny, najlepszego dla solenizanta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same pyszności widzę na tym stole:) Super torcik- na pewno był przepyszny:) Dekoracja również mi się podoba- taka typowo chłopięca w niebieskich kolorach:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły na przyjęcie :) Niedługo też szykują się nam urodzinki, więc z pewnością, któryś wykorzystamy - dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moge poprosić przepisy na deserki na słodkim stole wszystkie oprócz tortu dzikuje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?