Przejdź do głównej zawartości

IKONA WZORÓW PEPITKA - PROJEKT MIESZKANIA Z PEPITKĄ W TLE

Pepitka stała się ostatnimi czasy bardzo doceniona, powróciła nie tylko w modzie, ale i we wnętrzach. Wzór ten świetnie komponuje się z nowoczesnymi wnętrzami, nadaje niezwykłego charakteru i wyrazistości. Pasuje w połączeniu z innymi wzorami geometrycznymi, intensywnym kolorem czy tez pastelami.
Wykonałam projekt wnętrza mieszkania, w którym użyłam pepitki tzw. kurzej stopki oraz innych geometrycznych wzorów. Mieszkanie ma  m2 a jest przestronne i barwne. Dzięki wielu wzorom nie jest nudne. 
W sypialni na dekoracyjnej ścianie za łóżkiem postawiłam na tapetę w pepitkę w dużym formacie a dla przełamania czerni i bieli pojawia sie żółty akcent kolorystyczny.
 Żółte sa dodatki przy łóżeczku, girlanda oraz poduchy. Dla powiększenia pomieszczenia zostało umieszczone lustro na zabudowie meblowej, która zajmuje całą ścianę.
W pokoju dziennym kurza stopka jest już tylko na poduszkach, ale w zamian za to są inne geometryczne wzory na tkaninach. Salon połączony jest wraz z kuchnią dominuje czerń i biel, jednak zabudowa kuchenna oraz ściana za sofą jest w odcieniach beżu. W pokojach i w przedpokoju jest zaprojektowana deska dębowa w lekko chłodniejszym odcieniu.
 Przedpokój jest stonowany i nie dzieje się tutaj zbyt wiele, jedynym dodatkiem jest czarny chodnik w białe pasy.
Łazienka to klasyczne zestawienie bieli z czernią, jednak podłoga tak bardzo przyciąga wzrok że nie potrzeba już innych dekoracji. Patchworkowa podłoga jest sama w sobie dekoracją i powiela geometryczne wzory w pozostałych pomieszczeniach. Ja użyłam plytek VIVES VODEVIL OCTOGONO VARIETTE SOMBRA 20x20 cm, które tworzą podłogę niczym dywan. Powtarza się żółty akcent jedynie na ramkach.

Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba ten projekt. Lubię pepitkę, ale w moim mieszkaniu jej nie ma niestety i będę musiała poczynić zmiany. Szalenie mi się podoba ściana za łóżkiem w sypialni i te obrazki w formie zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podobają się podłogi drewniane lub panele zwłaszcza te bardzo jasne. Chłodny odcień nadaje wnętrzu eleganckiego wystroju, a zarazem ociepla go dzięki drewnianej teksturze podłogi. Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te elementy biało czarne nadają ton mieszkaniu dobrze to wygląda tylko zdjęcia są szare mogły by się ukazać w wersji full kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne mieszkanie. Bardzo podoba mi się łazienka, a motyw pepitki prezentuje się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odważne wzory, fajny klimat

    OdpowiedzUsuń
  8. Your apartment design is absolutely stunning! The geometric patterns, especially houndstooth and crow's foot, have added a unique and vibrant touch to the space. It's a brilliant way to infuse personality without making it boring. Great job on creating a spacious, colorful, and visually captivating interior!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo kreatywne pomysły. Podoba mi się ten tok myślenia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?