Przejdź do głównej zawartości

NOWY TREND - CZARNA KUCHNIA

Był czas już na kuchnie białe,  z frontami lakierowanymi na wysoki połysk,  był czas na kuchnie calvados, wenge z wanilią miało także swoje "pięć minut".
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać aranżacje kuchni z frontami czarnymi, drewnianymi w połączeniu z bielą, drewnem.


Mnie takie zestawienie jak najbardziej trafia w gusta,  mimo iż kuchnia jest ciemna to w połączeniu z jasnymi ścianami, podłogami wygląd a rewelacyjnie. Taka kuchnia pasuje zarówno do dużych pomieszczeń jak i małych kuchni.
Ciemne meble można rozświetlić także jasnymi dodatkami, połączyć z jasymi frontami  na wyspie lub na szafkach wiszacych, można przełamać czerń jasnym szkłem bądź dodatkami w ciepłym odcieniu brązu, beżu bądź złota.
Dla mnie idealnym zestawieniem jest czarne drewno w połączeniu z ciepłym odcieniem drewna, w dekoracjach lub dodatkowym blacie na barku.

Komentarze

  1. W jakim programie tworzysz swoje wizualizacje ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazwyczaj zawsze przemawiała do mnie biała kuchnia z drewnianymi blatami lub dodatkiem cegły. Twoje propozycje są bardzo ciekawe. Czarna kuchnia wydaje się być minimalistyczna, elegancka i prosta. Czerń fajnie łączy się z drewnem i stalą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne inspiracje, bardzo mi się podoba czarna kuchnia :) pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądają te kuchnie! Nie pomyślałabym że czarna kuchnia mogłaby tak dobrze wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi osobiście w takich ciemnych kuchniach bardzo podobają się zlewozmywaki kamienne :) Dodają dodatkowego charakteru w tak specyficznym kolorom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czarne wnętrza <3 Tego typu meble kuchenne na wymiar będą stawały się coraz bardziej popularne przede wszystkim ze względu możliwość wykorzystania każdej wolnej przestrzeni. Moja wymarzona kuchnia powinna być w odcieniach czerni oraz szarości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle wygląda kuchnia w tak nowoczesnym wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nudzie mówimy NIE

BETONOWY SUFIT

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?