Przejdź do głównej zawartości

Uwielbiamy drewno...

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać nowy projekt kuchni, nie jest biała, nie w połysku, niby nowoczesna ale z elementem klasyki. Mi osobiście znudziły się już białe kuchnie na wysoki połysk, mam nadzieję, że ten trend, który trwa się od wielu lat powoli zacznie zanikać.
Sami zobaczcie...

Projekt jest przygotowany do domu jednorodzinnego Z273. 
Kuchnia jest niewielka ma zaledwie 8 m2, jednak modyfikując jednak troszkę rzut na etapie projektu, można uzyskać całkiem fajną przestrzeń.
 Kuchnia jest w literę L, szafki górne a także zabudowę wysoką ma do samego sufitu, dzięki czemu wykorzystujemy całą przestrzeń, a dodatkowo inne ściany mogą być puste, w tym przypadku mamy okap i okno, a pomieszczenie jest bardziej przestrzenne. Na podłodze są płytki drewnopodobne, fronty są matowe z MDF-u lakierowanego bez uchwytów. Blaty przewidziałam laminowane w odcieniach szarości, dla przełamania oczywiście drewno, które pojawia się w szafkach otwartych i na wysłonach między blatem a szafkami górnymi i za okapem.
Kuchnia podzielona jest na strefy - zmywania, przygotowywania, gotowania oraz przechowywania. Zlewozmywak jednokomorowy duży z ociekaczem jest pod oknem, nad nim dwie metalowe lampy, aby doświetlić tą strefę roboczą. Nad płytą gazową jest okap, który ja wprost uwielbiam za jego design. Charakterystycznym elementem wystroju wnętrza, który przełamuje nowoczesną formę kuchni jest stylizowana dębowa komoda umieszczona na tle patchworkowej ściany.
Jeśli szukasz projektu dla swojego mieszkania daj znać :)

Komentarze

  1. Też uwielbiam drewno i wszystko co z nim związane do wnętrz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuchnia bardzo ładna :) Jak dla mnie meble sosnowe, drewniane w swoich naturalnych kolorach pozwalają uniknąć wrażenia sterylności w kuchni. Także drewno zdecydowanie na tak chociaż blat wolę kamienny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno znaleźć osobę, które nie podobają się drewniane elementy. To wynika z samej natury drewna, jego haptyki. Jest dla nas przyjemne, ciepłe, miłe w dotyku. Sama za nim przepadam :)Bardzo udane projekty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Drewno jest wspaniałe :) Wygląda to niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wygląda muszę przyznać, ja jednak postawiłem na mat. Na stronie http://chobotdesign.pl znalazłem świetne meble na wymiar.

    OdpowiedzUsuń
  6. Drewno pięknie prezentuje się we wnętrzach:) Warto sprawdzić sobie tu może i firmę https://plissandroll.pl i ich rolety, też ważny dodatek

    OdpowiedzUsuń
  7. Drewniane elementy w kuchni to naprawdę dobry wybór. Ja z kolei zastanawiam się nad zakupem białych mebli, natomiast zdecyduję się na drewniane blaty. Urządzę kuchnię trochę w stylu rustykalnym, jednak będzie to raczej minimalistyczne wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyglądają takie drewniane elementy, inspirujący wpis.

    OdpowiedzUsuń
  9. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny wspaniały i bardzo oryginalny projekt. Wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów w tej aranżacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten projekt. Kuchnia super się prezentuje i wygląda na funkcjonalną.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten projekt bardzo mi się podoba. Wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurczę mega projekt! Super się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodatki z drewna są ostatnio jednymi z najmodniejszych i bardzo często stosowanych.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie projekty są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam że podoba mi się ten projekt

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?