Przejdź do głównej zawartości

Cegła tu cegła tam, a tymczasem...

Ostatnimi czasy czytając gazety wnętrzarskie, oglądając programy o wnętrzach, spacerując po obi czy castoramie, nawet przeglądając fb wszędzie jest cegła, cegła i cegła. Zamiennie biała, czerwona, szara i beżowa. Uwielbiam cegłę, bardzo podobają mi się realizacje, ale to co się stało w ostatnim czasie to już przesada. Każdy ma cegłę. Zastanawiam się, czy już nie ma nic innego na wykończenie ścian jak tylko cegła. Ciekawa jestem, kiedy minie zachwyt nią...
Chciałabym dzisiaj pokazać Wam realizację sypialni - nie z cegłą, a z panelami 3D. Sypialnia miała być nowoczesna, elegancka i wyjątkowa.
Jest to zupełnie inny styl, zupełnie inny materiał i zupełnie inny efekt. Panele 3D już od dawna są na naszym rynku, ale nie mają takie uznania jak wspomniana wcześniej cegła. Występują w wielu wzorach, można je malować na dowolny kolor - dzięki czemu każdy może mieć swój indywidualny efekt.
Zaprojektowana przeze mnie sypialnia jest maleńka, ma zaledwie 10,54 m2, ale nie znaczy to, ze nie można tak małej przestrzeni ładnie i elegancko urządzić. Sypialnia ta to połączenie dwóch kolorów: cappuccino oraz bieli. Białe dwie ściany oraz jasna podłoga powiększają pokój. Panele 3D położone są na dwóch przeciwległych ścianach, dodatkowo podświetlone ledem. Wypukła faktura paneli 3D sprawia, że sypialnia wydaje się jeszcze większa niż jest.
Łóżko oraz narzuta z poduchami współgra kolorystycznie z panelami ściennymi. Zmieściła się nawet zabudowa lakierowana na wysoki połysk, niestety miejsca na wysoka szafę już nie było, ale takie rozwiązanie w maleńkich sypialniach, uważam za dobry pomysł.
Szukajcie innych rozwiązań do swoich pomieszczeń, nie bądźmy szablonowi. Tworząc różne faktury, dekoracje ścian mamy przy tym wiele radości i zabawy a efekt murowany ;)

Komentarze

  1. Fajnie wygląda tylko ja bym dał większy kontrast bo wszystko jest w jednym kolorze a to mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to wygląda choć za dużo białego trochę przytłacza ten kolor i jest trudny w utrzymaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wnętrze. Coś takiego całkiem innego niż wszystkie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna sprawa dobrze ogarnięty pokoik też bym chciał taką schludną sypialnie bez zbędnych dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  5. W 100% się zgadzam z taką aranżacją! Sama w projektach stosuje panele od Loft System, dużo klientów decyduje się na takie panele i wpadają im w gust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowy projekt i za to brawo, ale kolorystyka zupełnie nie moja;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie za dużo połyskujących elementów. Gdyby tak ograniczyć się do jednego połyskującego elementu byłoby super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o panelach 3D i widziałam wiele ciekawych aranżacji z nimi. ale ten wzór jakoś nie trafia w mój gust. Wolę geometryczne kształty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Okropne wnętrze...

    OdpowiedzUsuń
  10. Panele fajne, ale całość jak dla mnie bardzo przytłaczająca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Generalnie fajnie, ale wszystko zbyt błyszczące.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z takimi panelami, początkowo myślałem, że po prostu jest powieszona jakaś tkanina. Aktualnie zastanawiam się nad remontem sypialni a takie elementy fajnie by do niej pasowały, dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne wykorzystanie paneli, a całość wygląda naprawdę fajnie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w sypialni też panele gipsowe 3D zajmują jedną ścianę. Są bardzo przyjemne w dotyku no i efektownie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem przekonana, że zachwyt cegłą niestety nie minie. U mnie w domu też gości, ale nie we wnętrzach. Cegła elewacyjna zdobi naszą fasadę dodając jej charakteru. Dzięki temu dom nie jest tylko otynkowany w kolorze, ale w połączeniu z cegłą wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz bardzo modna stała się biała cegła dekoracyjna do wnętrz. Do dziś cieszy się bardzo dużym powodzeniem. Dlatego chyba zdecyduję się na taką cegłę w salonie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy pomysł na oryginalną aranżację sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  18. wartościowy wpis na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie wygląda rewelacyjnie i niezwykle przytulnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Elegancka i przytulna sypialnia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta sypialnia jest w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezwykle klimatycznie urządzona sypialnia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa i bardzo elegancka aranżacja.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?