Przejdź do głównej zawartości

Mieszkanie o wiele większe? To możliwe...TAK

Nowy projekt - nowe pomysły. Tym razem projektowałam mieszkanie 60 m2 młodym osobom, miało być nowocześnie, biało i z betonem oraz drewnem. Ja taka kolorystykę i dobór materiałów lubię najbardziej, bo sama się dobrze czuję w takich pomieszczeniach. Mieszkanie nie jest małe, ale fajnie, kiedy wydaje się jeszcze większe niż jest. jak powiększyć optycznie przestrzeń? Zobaczcie sami :)


Mieszkanie jest jasne,przestronne i słoneczne. Jasna podłoga dodatkowo wizualnie powiększa wnętrze. Całość mieszkania utrzymana jest w jednej stylistyce i materiały powtarzają się we wszystkich pomieszczeniach. Jasne materiały nie przytłaczają a dodają "lekkości" wnętrzu.
 Ogromne lustro w przejściu odbija światło, dzięki czemu przejście jest jakby większe :)
 Na tle szarości i bieli są elementy drewna, które dodają ciepła pomieszczeniom.
 Stół oddziela część kuchenną od wypoczynkowej i dzieli pomieszczeni na strefy.
 Na korytarzu na całej ścianie jest ogromna zabudowa, która stanowi garderobę, pomieszczenie gospodarcze i jest miejscem na inne niezbędne rzeczy.
 Szafa wykonana jest z białego lakierowanego MDF-u, co nadaje przedpokojowi elegancji a połysk sprawia, że korytarz wydaje się szerszy.
 Na wprost drzwi wejściowych jest beton, który "wchodzi" aż do salonu.
 W łazience jest również wysoka zabudowa, która chowa nam pralkę - to co lubię najbardziej - nie widać prania oraz innych nieestetycznych rzeczy. Fronty są także białe w połysku, jak w przedpokoju, co daje nam efekt powiększenia łazienki.
Dla powiększenia przestrzeni łazienkowej na ścianie jest fototapeta, która dodatkowo odbija się w lustrze, co daje nam jeszcze wiekszą głębię.
Podsumowując, chcąc uzyskać optycznie większą przestrzeń stosujmy:
- jasne kolory ścian
- jasne podłogi
- duże lustra
- meble na wysoki połyk
- duże zabudowy, które nie będą zmuszały nas do kupowania dodatkowych szafek, szafeczek, komódek, które zabierają nam miejsce
- fototapety
- odpowiednie oświetenie

Komentarze

  1. Mieszkanko rzeczywiście niezbyt wielkie, ale projekt kapitalny jak na taką przestrzeń. Naprawdę bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny projekt! Całość od razu wydaje się większa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Projekt rzeczywiście świetny. Często sami potrafimy zagracić własne lokum, co sprawia, że jest przytłaczające.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny projekt....bardzo mi się podoba wykorzystanie elementów drewna...wygląda bardzo przytulnie i jednocześnie przestronnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka umiejętnych zabiegów i mieszkanie naprawdę wydaje się dużo większe niż wskazuje na to metraż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie powiem, projekt bardzo fajny i rzeczywiście robi wrażenie. Ja obawiam się tylko o czystość tych wszystkich błyszczących powierzchni. Pięknie będzie widać kurz i wszelkie odciski. Najlepiej od razu zatrudnić sprzątaczkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny projekt. Przemyślany i poszczególne elementy bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, no brawa! Naprawdę nie wygląda na 60 metrów - optycznie i jeśli chodzi o przestrzeń powiększone pierwszorzędnie:)
    No ale tu już widać wprawną rękę i dużo uwagi poświęconej mieszkaniu. świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny projekt, sama mam bardzo podobną zabudowę aneksu kuchennego i świetnie pasowałby mi ten żyrandol, który wisi nad sofą. :)
    A swoją drogą ciekawe są te komentarze o niewielkim metrażu... Zawsze wydawało mi się, że 60 metrów to już całkiem przyzwoite mieszkanie. Rozumiem, że Polacy jednak nie są tacy biedni i wszyscy mają 200-metrowe apartamenty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ściana z telewizorem i przedpokój - super! Nie pasuje mi tylko obraz nad sofą, wygląda trochę jak dywan z poprzedniej epoki...Widziałabym w tym miejscu coś bardziej nowoczesnego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuchnia wygląda świetnie, bardzo lubię połączenie bieli i drewna. Gdzie można dostać takie krzesła?

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje projektu, naprawdę bardzo dobry. Drewniane dodatki tworzą klimat, a jednocześnie nie są nachalne. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Po co komu miejsce? Co ludzie tancują w domach czy jak? Bez sensu jak ktoś chce mieszkać wygodnie to lepiej wszystko mieć pod ręką niż daleko od siebie żeby było 'miejsce'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tutaj chodzi raczej o estetykę i dobre samopoczucie we własnym mieszkaniu. Każdy urządza swoje cztery kąty jak lubi, jedni lubią przestrzeń a inni lubią mieć na każdej ścianie coś.

      Usuń
  14. Super projekt, na pewno można czerpać z niego inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak podoba mi się ten styl z chęcią bym w takim mieszkaniu zamieszkał. Widzałem rózne projekty ale ten chyba przebija wszystko

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ten projekt. Przede wszystkim dlatego, że nie ma w nim przesytu dodatków, mebli i innych elementów. Od razu widać, że projekt wykonał fachowiec:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny projekt, bardzo podoba mi się zestawienie koloru białego i jasnego drewna, coraz częściej widzę aranżacje z tymi elementami. Najbardziej podoba mi się kuchnia, chciałabym taką mieć!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio widzę sporo projektów które łączą surowy beton oraz drewno, mi osobiście również się to podoba, a ogólnie cały projekt jest idealnie zagospodarowany!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa gotowej realizacji tego projektu. Bardzo mi się podoba, lubię połączenie szarości oraz drewna. Jak widać można dobrze zagospodarować nawet bardzo małe mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Projekt bardzo mi się podoba. Do nowoczesnych wnętrz idealnie pasują plafony sufitowe.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie zrobiona łazienka, brakuje w niej świeczek dekoracyjnych które stworzyły fajną kompozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście bardzo dużo zależy od tego jak nasze mieszkanie urządzimy i można je również wizualnie powiększyć. Ja będę dopiero miał pole do popisu gdyż niedługo odbieram swoje nowe mieszkanie od dewelopera. Czytałem już również w https://www.eurostyl.com.pl/blog/na-co-zwrocic-uwage-przy-kupnie-mieszkania-z-rynku-pierwotnego o tym na co mam zwrócić uwagę przy kupnie mieszkania z rynku pierwotnego.

    OdpowiedzUsuń
  24. zainspirował mnie ten wpis dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Projekt mieszkania bardzo mi się podoba. Jasne kolory optycznie powiększają przestrzeń.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście samo mieszkanie może być ładne jeśli w odpowiedni sposób również przeprowadzimy w nim remont. U mnie od niedawna są również nowe podłogi drewniane https://artcorestudio.pl/podlogi-drewniane i muszę przyznać, że całość wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo pomocne porady. Odpowiednia aranżacja nowego mieszkania to bardzo ważna sprawa, która ma wpływ nie tylko na jego wygląd, ale także funkcjonalność.
    https://tradebest.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Niesamowicie wyszło w tym projekcie połączenie kuchni z salonem.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podoba ten projekt. Elegancko i oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten projekt wygląda na doskonale dopracowany.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  34. Faktycznie same wnętrza są bardzo istotne ale ja teraz w głównej mierze skupiłem się na tym aby zająć się cyklinowaniem mojej podłogi. Już wiem, że zdecydowanie firma http://solum-cyklinowanie.pl/ takimi kwestiami na pewno się zajmuje.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawie zapowiada się ten projekt

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajnie został wykonany ten projekt.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wnętrze jest utrzymane w bardzo oryginalnym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobór odpowiednich mebli do konkretnego mieszkania jest bardzo ważną kwestią. Mogą one odpowiednio powiększać lub pomniejszać mieszkanie. W przypadku niewielkich pomieszczeń trafionym wyborem będą meble o jasnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam. Bardzo podoba mi sie projekt tego mieszkania. Jest porządnie przemyślany. Warto czasem zastować pewne triki, aby wizualnie mieszkanie wydawało sie większe.

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne i kreatywne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny projekt! Kocham takie naturalne dodatki, to drewno bardzo mi sie podoba. W moim mieszkaniu często kładę wełniane koce i pledy, gdyż naturalne dodatki do wnętrz to jest coś cudownego!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?