Przejdź do głównej zawartości

PROJEKT ELEWACJI DOMU JEDNORODZINNEGO

Dzisiaj chcę Wam pokazać projekt elewacji domu jednorodzinnego. Bryła budynku ma prostą formą składającą się z dwóch kostek połączonych półkolem. Elewacja frontowa jest  najbardziej reprezentacyjna, jednak budynek z każdej strony wygląda efektownie i jest spójny.

Dom jest nowoczesny i dla ocieplenia na elewacji umieściłam drewno, które jest na części garażowej oraz między oknami, tak była z każdej strony budynku widać bylo element drewna. Najwyższa bryła budynku wykończona jest blachą która nawiązuje kolorystycznie do okien i drzwi wejściowych a także bramy garażowej. Tynk na całości budynku zaproponowałam ciepły odcień bieli.


Komentarze

  1. Genialny projekt nowoczesnego domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Budynek bardzo nowoczesny. Cieszy mnie, że coraz mniej projektów dotyczy prostych konstrukcji, typowych dla budownictwa naszego rejonu. Dom odzwierciedla swojego właściciela.

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasa! trzeba iść z duchem czasu, oby więcej takich projektów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dzięluję, cieszę się, że projekt się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowoczesny styl, to co teraz modne. Warto utrzymać taką stylizacje co do wnętrza i zewnątrz domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ami sie podoba ta frontalna. Wygląda tak nowocześnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się taki projekt podoba, szczególnie drewno świetnie tutaj pasuje i brawa dla Ciebie, że je tutaj wkomponowałeś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Projekt prezentuje się bardzo okazale. Chciałbym zobaczyć go już po realizacji;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne projekty, bardzo ładnie to wygląda. Projektowanie wystroju wnętrz jest jednak także skomplikowane. Połączenie dwóch projektów w spójną całość jest bardzo trudnym zadaniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny domek :D Moim zdaniem bardzo nowoczesny projekt. Mój kuzyn mieszka w bardzo podobnym domu. Podczas ostatniej wizyty pomagałem mu montować automat zmierzchowy, który steruje całym oświetleniem dookoła domu. Jest to super rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Biały z pewnością będzie pasował do projektu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba taka elewacja

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?