Przejdź do głównej zawartości

PROJEKT KAWALERKI W BEŻACH, SZAROŚCIACH I CZERNI

Dzisiaj na moim blogu zobaczycie projekt kawalerki jaki przygotowałam dla młodej dziewczyny. Kawalerka jest dość trudnym mieszkaniem do zaprojektowania ponieważ musi spełniać takie same funkcje jak większe mieszkanie. Mianowicie sypialni, miejsce spotkań towarzyskich czy też nauki/pracy... Zobaczcie sami aranżację mieszkania... 
Całość mieszkania jest utrzymana w kolorystyce beżu, szarości z dodatkami czerni.
Kuchnia jak na tak małe mieszkanie jest dość duża, wysoka zabudowa ma pomieścić nie tylko sprzęt AGD, produkty spożywcze, ale także będzie spełniać funkcję szafy gospodarczej, na deskę do prasowania, wiadro czy suszarkę na ubrania. 
Zabudowa do samego sufitu pozwala wykorzystać przestrzeń do maksimum. W kuchni fronty szafek są wykonane z czarnego dębu, które pasują do innych ciemnych dodatków.
Ściana z blatem roboczym oraz ściana oddzielająca salon wykończona cegłą w kolorze beżu. Jest to jedyna faktura na ścianach.
 W salonie nie ma zbędnych mebli, dzięki czemu jest więcej przestrzeni.
 W salonie została oddzielona część sypialniana, za szafą w przedpokoju powstała wnęka, którą dodatkowo oddzieliłam podestem i grubymi zasłonami.
Zmieściły się także szafki na ubrania. Ściana jest wykończona tapetą, aby było przytulniej i dodatkowo by ściana się nie brudziła. 
 W przedpokoju jest spora szafa na ubrania z frontami z luster, które optycznie powiększają wąski korytarz.
Mieszkanie posiadało osobną kuchnię i jeden duży pokój. Ja zlikwidowałam ścianę między kuchnią a pokojem, zostawiając tylko mały fragment na ścianę tv. Przestrzeń jest oddzielona stołem który łączy się ze ścianą TV, natomiast w całości pomieszczenie wydaje się znacznie większe.
Łazienka jest zaprojektowana w szarościach połączona z drewnem, jak poprzednie moje realizacje, które przypadły Wam do gustu. 
W łazience powstała wnęka na pralkę, którą zasłoniłam frontami z lustra. Zabudowa geberit jest w drewnie identycznie jak szafka pod  umywalką.
Sufit w łazience został podwieszony, natomiast podstawowy sufit pomalowany jest czarna farbą, podświetlony ledami, przez co uzyskałam efekt lekkości. Czarne reflektory komponują się z sufitem i czarną ramą lustra.
Jeśli chcesz abym wykonała projekt Twojego mieszkania napisz do mnie :)

Komentarze

  1. Bardzo schludnie i ciekawie to wygląda, aczkolwiek wiele osób może takie wnętrze nieco przytłaczać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sztuką jest, mając ograniczone miejsce dokonać czegoś naprawdę zapierającego dech w piersiach. Tylko najlepszy się to udaje, a ta kawalerka robi niesamowite wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. TEz uważam, że projekt wygląda ciekawie, jednak dla mnie byłoby to wnętrze zbyt ciemne i smutne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie, ale faktycznie, jest troche ciemno i wielu osobom może to nie odpowiadać. Ja lubię taki mrok, odnalazłbym się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielu osobom odpowiada taka kolorystyka, jednak dla osób, dla którym jest zbyt smutno, można wnętrze rozjaśnić kolorowymi dodatkami wg. uznania. Na rynku mamy szeroki wybór poduch, zasłon, gadżetów kuchennych czy też łazienkowych w przeróżnych wzorach i kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie super! i niesamowite, jak fajnie można zaprojektować i urządzić małe mieszkanko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że szarości (obecnie chyba najmodniejszy kolor) to świetny pomysł prawie do każdego pomieszczenia. W twoim wnętrzu jak widać zdały egzamin i mieszkanko jest piękne. Przy okazji, gdyby ktoś szukał trochę więcej inspiracji do tyczących urządzania mieszkania to zapraszam - nowoczesne mieszkanie inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, nie wygląda jakby to była kawalerka. Genialnie rozplanowane wszystko, jednak kolor szary optycznie mam wrażenie poszerza wnętrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisane w fajnym języku polecam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem na etapie urządzania swojej kawalerki i musze przyznać, ze nie jest to proste zadanie. Tak mały metraż, a tyle pomysłow.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie zaaranżowana kawalerka. Wcale nie wygląda jakby było mało miejsca, jak na kawalerkę przystało. bardzo niedawno aranżowałam swoją kawalerkę i pamiętam, ze nie było łatwo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie połączenie kolorów bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny i bardzo ciekawy projekt. Wszystko w tym wnętrzu jest idealnie dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo kreatywne pomysły. Podoba mi się ten tok myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. W moich oczach ta aranżacja jest doskonała.

    OdpowiedzUsuń
  17. To wnętrze jest bardzo stylowe. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BETONOWY SUFIT

Nudzie mówimy NIE

INSTALACJE W KUCHNI - JAK JE ZAPLANOWAĆ?